کد خبر: ۷۸۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 07 October 2019

 

بازداشت دختر مشهور اینستاگرامی /شایعات در مورد زشت ترین بدل !
 

تابناک / سحر تبر دختر مشهور اینستاگرامی که به واسطه جراحی های متعدد چهره اش معروف شده بود ، به دستور دادسرای ارشاد باز داشت شد .

سحر تبار (tabbar) معروف به سحر تبر متولد ۳ اسفند ۱۳۷۶ در تهران می باشد . چهره متفاوت و ترسناک وی در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را دور هم جمع کرده است، بعد از ماجرای دنیا جهانبخت مدت ها بود سوژه ای برای فعالین همیشه در صحنه فضای مجازی دست و پا نشده بود ولی اینک همه نگاها بسوی این دختر است

بازداشت سحر تبر

فاطمه خ. مشهور به سحر تبر که بواسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب فالوور در حساب اینستاگرام خود می‌کرد، پس از ارسال پیامهای متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد و درخواست پیگیری، به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد.

بازداشت سحر تبر به دستور دادسرای ارشاد

سحر تبر

خبربازداشت سحر تبر

از جمله جرایم این چهره هنجارشکن، ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد می‌باشد.

شایعات در مورد این زشت ترین بدل آنجلینا جولی چه میگویند

عده ای بر این باورن عمل زیبایی وی جواب نداده و باعث تغییر قیاقه اش شده، عده ای نیز می گوید او بدلیل شکست عشقی که خورده می خواهد خودش را شبیه عروس مرده در بیاورد، و دیگرانی هستند که معتقدن وی بدلیل بیماری آنورکسیا که فکر میکند چاق هست به شدت خودش را لاغر کرده است .

Image result for ‫سحر تبر‬‎

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار