کد خبر: ۷۸۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 07 October 2019
تابناک / عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: قطعا این کمیسیون مشکلات المپیادی ها برای حضور در مسابقات علمی جهانی را پیگیری می کند.
 
 
جبار کوچکی نژاد

جبار کوچکی‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات اخیر رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان مبنی بر اینکه امسال در جریان اعزام پسران المپیادی به خارج از کشور به دلیل آنکه مشمول خدمت سربازی بودند، از آنان وثیقه دریافت شد، گفت: سازمان سمپاد باید به استعدادهای درخشان توجه ویژه‌ای داشته باشد و یکی از اقداماتی که باید انجام دهد، این است که شرایط لازم را برای حضور آنان در مسابقات و المپیادهای علمی فراهم کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در واقع سازمان سمپاد موظف است که مشکلات افرادی را که می‌خواهند در المپیادهای علمی در خارج از کشور حضور یابند، حل کند و برای خروج آنان از کشور وثیقه بگذارد.

وی ادامه داد: المپیادی ها کسانی هستند که می خواهند در رشته های مختلف علمی برای کشور افتخار آفرینی کنند و باید حتما به آنان توجه شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه حتی لازم است که هزینه سفر المیپادی‌ها هم داده شود، گفت: قطعا ما مشکلات المپیادی ها برای حضور در مسابقات علمی جهانی را در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری پیگیری می کنیم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار