بداوی:
بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد در حال حاضر نسبت به دیدارهای اول لیگ، بازی‌های بهتری ارائه می‌دهد و به نظرم جای نگرانی وجود ندارد و این فولاد می‌تواند امسال در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرد.
کد خبر: ۷۸۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 07 October 2019

علی بداوی در ارزیابی از تیم فوتبال فولاد خوزستان در شش هفته سپری شده از لیگ برتر کشور، اظهار کرد: فولاد تیم خوبی است و آقای نکونام بازیکنان خوبی را جمع کرده است. باید به آقای نکونام فرصت بدهیم زیرا فولاد روز به روز در حال پیشرفت است.

*فولاد امسال می‌تواند در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرد

وی با بیان این‌که نکونام مربی جوان و با انگیزه‌ای است، افزود: با توجه به این‌که درصد زیادی از بازیکنان تیم تغییر کرده‌اند، هماهنگی بازیکنان سخت و زمانبر است. فولاد در حال حاضر نسبت به دیدارهای اول لیگ، بازی‌های بهتری ارائه می‌دهد و به نظر من جای نگرانی وجود ندارد. این فولاد می‌تواند امسال در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرد.

*با آمدن نکونام، خط دفاعی فولاد منسجم شده است

چپ پای سابق تیم‌ملی فوتبال گفت: طی یکی دو سال گذشته خط دفاعی فولاد دچار ضعف بود اما امسال با آمدن نکونام و جذب مدافعان بهتر این نقیصه برطرف شده است و اکنون می‌بینیم که خط دفاع فولاد منسجم کار می‌کند و از این بابت نگرانی وجود ندارد. من عملکرد کلی فولاد را خوب می‌بینم و معتقدم با دادن زمان بیشتر به نکونام و تیمش ‌آن‌ها می‌توانند روزهای بهتری را برای فولاد خوزستان رقم بزنند. به نظرم فولاد تیم جوانی است و می‌تواند به سهمیه آسیایی نیز دست پیدا کند.

*اعتراضات تنها به ضرر فولاد هستند

وی درباره اعتراضات نسبت به تیم فولاد نیز گفت: نکونام بازیکن سابق تیم‌ملی است و تجربه بالایی دارد. او از نظر اخلاقی و فنی نیز خوب است و هواداران باید صبور و کنار تیم باشند. به نظر من اعتراض در این مقطع زمانی فقط به ضرر تیم فولاد است و هیچ کمکی به این تیم نمی‌کند. حتی اگر مربی دیگری هم برای تیم بیاورند، او می‌گوید که من تیم را نبستم و در نهایت تمام این‌ها به ضرر تیم فولاد خواهد بود. پس بهتر است، هواداران صبور بوده و اجازه دهند، نکونام که مربی با انگیزه‌ای است کارش را انجام دهند.

*نفت آبادان فوتبال روانی را به نمایش می‌گذارد

بداوی در ادامه نیز درباره عملکرد نفت آبادان در فصل نوزدهم، عنوان کرد: نفت تیم بسیار خوبی شد ه است و خیلی بهتر از سال‌های قبل فوتبال بازی می‌کند. این تیم بازیکنان خوبی جذب کرده است و فوتبال روانی را به نمایش می‌گذارد. به نظر من اسکوچیچ در نفت آبادان خیلی خوب کار می‌کند.

*مشکلات مالی نباید نفت را از اهدافش دور کند

وی ادامه داد: مشکلات مالی گریبان‌گیر نفت است که به نظر من موضوعی طبیعی است و بازیکنان این تیم باید بدانند بالاخره پول خود را دریافت خواهند کرد و باید صبور باشند. به نظرم آن‌ها باید تمرکزشان را روی بازی بگذارند و به این مسائل توجهی نکنند و نگذارند با این حواشی از اهداف مدنظر دور شوند. اگر فرصت خوب فعلی برای موفقیت را از دست بدهند، بازگشت به جدول برای‌شان سخت خواهد شد.

*آبادان امسال فوتبال متفاوتی را ارائه می‌دهد

بازیکن سابق تیم‌ملی افزود: نفت آبادان نسبت به سال‌های گذشته فوتبال متفاوتی را ارائه می‌دهد و نتایج شش هفته سپری شده از لیگ نیز گویای این موضوع است. مهاجمان این تیم موفق و آماده عمل می‌کنند و مشخص است تمام بازیکنان این تیم هماهنگ هستند. اگر نفت آبادان عملکرد موفق خود را ادامه دهد، به نظرم می‌تواند خود را در رده‌های بالایی جدول حفظ کند و حتی خواهد توانست سهمیه آسیایی را به دست آورد.

*دفاعی بازی کردن تیم تارتار هم یک شیوه فوتبالی است

وی در خصوص تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز اظهارکرد: عملکرد تارتار در نفت مسجدسلیمان بد نبوده است، البته برخی از مربیان و تیم‌ها معترض هستند که نفت مسجدسلیمان دفاعی بازی می‌کند و بازی رو به جلویی ارائه نمی‌دهد که باید بگویم این هم یک شیوه فوتبال است. امیدوارم این تیم در ادامه رو به جلو بازی کند که البته در بازی با پیکان شاهد چنین چیزی بودیم.

*نفت‌مسجدسلیمان نسبت به سال گذشته بهتر کار می‌کند

بداوی گفت: در حال حاضر نمی‌توان در مورد جایگاه نفت مسجدسلیمان در پایان لیگ اظهارنظر کرد و باید منتظر بمانیم و نیم‌فصل در این زمینه صحبت کنیم. اما در مجموع نفتی‌ها نسبت به سال گذشته بهتر کار کرده‌اند. نفت نیاز به زمان دارد تا بتواند بازی‌های بهتری ارائه دهد. نفت‌مسجدسلیمان باید در ادامه بازیکنان باتجربه‌ای را به ترکیب تیم اضافه کند زیرا تیم‌هایی مانند سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی بسیار هزینه کرده‌اند و بازیکنان خوبی جذب می‌کنند و این موضوع کار را برای سایر تیم‌ها از جمله تیم‌های خوزستانی که با مشکلات مالی مواجه‌اند سخت کرده‌اند. امیدوارم تیم‌های خوزستانی روز به روز پیشرفت کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار