صندوق پژوهش و فناوری گیلان، جهت تشکیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی و انتخاب نیروی انسانی مناسب از بین متقاضیان، از تمامی علاقه‌مندان به همکاری با صندوق دعوت می‌نماید تا از طریق ارسال ایمیل اقدام به اعلام درخواست همکاری و ثبت رزومه نمایند.
کد خبر: ۷۸۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 06 October 2019

 

صندوق پژوهش و فناوری گیلان، جهت تشکیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی و انتخاب نیروی انسانی مناسب از بین متقاضیان، از تمامی علاقه‌مندان به همکاری با صندوق دعوت می‌نماید تا از طریق ارسال ایمیل اقدام به اعلام درخواست همکاری و ثبت رزومه نمایند: gilanfund@gmail.com

الف. در این فراخوان به دنبال جذب مدیر مالی، کارشناس ارزیابی و نظارت، کارشناس حسابداری و وصول مطالبات و مسئول دفتر و امور اداری هستیم، اما علاقه مندان می توانند بدون در نظر داشتن اعلام نیاز برای این چهار پست سازمانی، نسبت به ارسال رزومه و درخواست همکاری خود در هر زمینه ای که تمایل دارند، اقدام نمایند.

ب. هیچ محدودیتی برای همکاری در هیچ زمینه ای اعم از تحصیلات، سن، سابقه کار، شرایط جسمانی و جنسیت وجود ندارد‌.

ج. ایمیل ارسالی باید با عنوان “درخواست همکاری” و شامل نامه درخواست همکاری (صرفا در متن ایمیل) و فایل پی دی اف رزومه باشد.

د. نامه درخواست همکاری باید شامل معرفی کوتاه از خود، دلیل تمایل به همکاری و پیشنهاد نوع و شکل و زمینه  همکاری باشد.

* علاقه مندان به همکاری پاره وقت، قراردادی یا دورکاری در زمینه های گرافیک، برنامه نویسی، وب، کارگزاری، ارزیابی، نظارت، تولید محتوا و دیگر زمینه ها نیز میتوانند به همین ترتیب نسبت به ارسال رزومه خود اقدام نمایند.

** صندوق پژوهش و فناوری گیلان، یک شرکت سهامی خاص غیر دولتی است که با هدف ارائه خدمات مالی، اعتباری، توانمندسازی و کارگزاری در حوزه پژوهش، فناوری، صنایع خلاق و دانش بنیان و با عضویت پارک علم و فناوری گیلان، دانشگاه گیلان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و بر اساس اساسنامه مصوب هیات وزیران تاسیس شده است. صندوق پژوهش و فناوری گیلان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت فناوری ریاست جمهوری فعالیت مینماید.

*** بدیهی است ارسال ایمیل درخواست همکاری و رزومه هیچ حقی برای افراد ایجاد نمی کند و صندوق در هر مرحله ای که تمایل به ادامه فرآیند جذب یا مذاکره برای استخدام یا همکاری داشته باشد، چه در این فراخوان و چه در اعلام نیازهای بعدی، با توجه به اطلاعات تماس ارسالی از سوی متقاضیان محترم، با ایشان تماس برقرار خواهد کرد.

برچسب ها: استخدام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار