رئیس سازمان چای کشور حمایت از کشاورزان چایکار را یکی از اولویت‌های این سازمان خواند و گفت: در همین راستا ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به‌زراعی به چایکاران دو استان گیلان و مازندران پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۷۸۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 02 October 2019

180 میلیارد ریال تسهیلات به چایکاران گیلان و مازندران پرداخت می‌شود 

 

تابناک / حبیب جهانساز با بیان اینکه تسهیلات بهزراعی به طور معمول در پایان فصل برداشت برگ سبز چای با هدف افزایش بهره‌وری محصول و احیاء باغات چای در نظر گرفته می‌شود اظهار داشت: امسال 180 میلیارد ریال تسهیلات بهزراعی به چایکاران دو استان گیلان و مازندران پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور از آغاز نام‌نویسی چایکاران شمال برای دریافت تسهیلات بهزراعی باغات خبر داد و عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تسهیلات 180 میلیارد ریالی بهزراعی باغات چای شمال امسال از محل صندوق حمایت و توسعه صنعت چای به چایکاران گیلانی و مازندرانی پرداخت می‌شود.

جهانساز نرخ سود تسهیلات بهزراعی باغ‌های چای را 4 درصد اعلام کرد و بیان داشت: چایکاران گیلانی و مازندرانی متقاضی دریافت تسهیلات بهزراعی باغات چای می‌توانند برای نام نویسی به اداره‌های چای محل سکونت خود در هر کدام از شهرستان‌ها مراجعه کنند تا پس از تکمیل فرم‌های لازم تسهیلات مورد نظر به آنان پرداخت شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: چایکاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار