مصاف ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کالدرون به پایان رسید.
کد خبر: ۷۸۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 30 September 2019

ایسنا، در جریان مرحله شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال، دو تیم ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی در دقیقه ۱۰۰ با گل وحید امیری به سود پرسپولیس به پایان رسید.

کارت زرد: محسن ربیع خواه (دقیقه ۶۹) برای پرسپولیس و محمد مسلمی‌پور (دقیقه ۹۴) برای ماشین‌سازی

کارت قرمز: رسول خطیبی (دقیقه ۸۲) برای ماشین‌سازی

گل‌ها: وحید امیری (دقیقه ۱۰۰)

گزارش بازی

نیمه اول

ین بازی که قضاوتش را کوپال ناظمی برعهده داشت، با حملات اولیه شاگردان گابریل کالدرون در جریان بود. در دقیقه ۲، ارسال محمد نادری از سمت چپ،‌ واکنش حامد لک را به دنبال داشت که در ادامه موجب شد دروازه‌بان ماشین‌سازی لحظاتی با آسیب‌دیدگی مواجه شود.

پاس بشار رسن به مهدی عبدی در دقیقه ۹، بازیکن جوان پرسپولسی را صاحب موقعیت کرد که با برخورد با مدافعان ماشین‌سازی، بی‌ثمر ماند که در ادامه بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه ۱۰،‌ ارسال وحید امیری به محوطه جریمه ماشین‌سازی، واکنش ناقص دروازه‌بان ماشین‌سازی را به همراه داشت و برخورد توپ به سر جونیور براندائو،‌ موقعیت حساسی را به وجود آورد که توپ با اختلافی کم از دروازه‌ ماشین‌سازی به بیرون رفت.

تا دقیقه ۲۰، بازی در میانه میدان در جریان بود که مهدی ترابی ضربه کرنر را از سمت چپ به محوطه جریمه ماشین‌سازی ارسال کرد که در ادامه ضربه سر نصفه و نیمه شجاع خلیل‌زاده را به همراه داشت و حسین کنعانی زادگان،‌ با ضربه قیچی برگردان،‌ موقعیت حساسی برای پرسپولیس ایجاد کرد که توپ با اختلاف از دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

اولین موقعیت مهم ماشین‌سازی در دقیقه ۲۸ اتفاق افتاد که ضربه شوت محکم عیسی آل کثیر در محوطه جریمه پرسپولیس بی‌ثمر به کنار دروازه‌ علیرضا بیرانوند رفت.

ارسال مهدی شیری از سمت راست محوطه جریمه ماشین‌سازی، ضربه سر نصفه و نیمه مهدی عبدی را به همراه داشت و در ادامه بشار رسن در پشت محوطه جریمه، ضربه‌ای روانه ماشین‌سازی کرد که واکنش حامد لک را بر عهده داشت.

ضربه آزاد پرسپولیس در دقیقه ۳۸، شوت محکم مهدی ترابی را به همراه داشت که واکنش حامد لک توپ را به کرنر برد و در ادامه کرنری که ترابی روانه دروازه پرسپولیس کرد، ضربه قیچی برگردان شجاع خلیل‌زاده را به دنبال داشت که بی‌ثمر از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

در ادامه تلاش دو تیم برای گل زدن در نیمه اول ثمری نداشت تا نیمه اول دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم بازهم شاگردان کالدرون بودند که حملات خود را روی دروازه ماشین‌سازی آغاز کردند اما موفق نشدند نقشه خود را در اویل نیمه دوم هم عملی کنند.

در دقیقه ۵۶، جونیور براندائو، در محوطه جریمه ماشین‌سازی قرار گرفت و شوتی محکم روانه دروازه ماشین‌سازی کرد که حامد لک مانع این شد تا دروازه شاگردان رسول خطیبی باز شود.

پرسپولیس در دقیقه ۵۹ روی ارسال وحید امیری و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده،‌ حسین کنعانی زادگان را صاحب موقعیت کرد و این مدافع پرسپولیس توانست با ضربه پای راست دروازه ماشین‌سازی را باز کند اما چون او در موقعیت آفساید قرار داشت، گل مردود اعلام شد.

تا دقیقه ۷۰، بازی بیش‌تر در میانه بازی در جریان بود و موقعیت‌های نصفه و نیمه دو تیم راه به جایی نبرد تا این که در دقیقه ۷۵ ضربه آزاد پرسپولیس و حرکت ترکیبی این تیم، بشار رسن را در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و شوت این بازیکن بازهم واکنش حامد لک را به همراه داشت و توپ را روانه کرنر کرد.

دقیقه ۷۹، برخورد علی علیپور با مدافعان ماشین‌سازی، در محوطه جریمه، موجب شد داور نقطه پنالتی را اعلام کند و علی علیپور در نهایت نتوانست پنالتی را گل کند و حامد لک ضربه علیپور را مهار کرد.

بعد از پنالتی علیپور و حاشیه‌هایی که در امتداد این پنالتی شکل گرفت، کمک داور مسابقه یازده دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد و در این مدت نیز پرسپولیس و ماشین‌سازی نتوانستند کاری از پیش ببرند اما در دقیقه ۱۰۰، پرسپولیس گل پیروزی بخش این بازی را به ثمر رساند. بشار رسن در سمت راست محوطه جریمه ماشین‌سازی پاس عرضی روانه تیر دوم ماشین‌سازی کرد و وحید امیری با ضربه پای چپ گل پیروزی بخش این بازی را به ثمر رساند.

در پایان تلاش ماشین‌سازی برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری (دقیقه ۶۵- محمد انصاری)، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی (دقیقه ۶۳- علی علیپور) و جونیور براندائو (دقیقه ۷۳- احمد نوراللهی).

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، محمد سهراب‌نژاد، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، سید محمد خرم‌الحسینی (دقیقه ۶۲- محمد قادری)، بابک مرادی،‌ شاهین ثاقبی (دقیقه ۴۳- عزیز معبودی)، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار