کد خبر: ۷۸۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 30 September 2019

تابناک / همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی، زنگ آتش نشانی و ایمنی در مجتمع آموزشی یاس لاهیجان نواخته شد.

با حضور اسماعیل میرغضنفری فرماندار، مسعود کاظمی شهردار، جواد نجار تمیزکار رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر، محمد رحمتی رییس اداره آموزش و پرورش ، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه، سرهنگ عزیزی فرمانده نیروی انتظامی ، نباتی مدیرعامل مجتمع یاس، رییس سازمان آتش نشانی و آتش نشانان شهرداری لاهیجان زنگ آتش نشانی و ایمنی در مجتمع یاس لاهیجان نواخته شد.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم ضمن اظهار خوشحالی به جهت حضور در جمع آینده سازان کشورمان گفت: هفتم مهر ماه روزی است که برای تقدیر از رشادت‌های آتش نشانان به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ، سربازان بی ادعایی هستند که جان در طبق اخلاص نهاده و در سخت ترین شرایط برای نجات هم نوعان تلاش می کنند، اضافه کرد: روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت، فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به مردم در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را خاموش کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و همکاران پیشکسوت و درگذشته افزود: آتش نشانی شغل نیست،بلکه عشق است و تشکر و سپاس از انسان هایی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هم وطنان خود به ارمغان آورند، کاری بس سخت است.

اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان هم در این مراسم ضمن تبریک روز آتش نشان گفت: یکی از افتخارات آتش نشانان این است که کار شما با کار همرزمان یکی است و اگر حادثه ای اتفاق بیفتد ثواب شما در مرتبه شهید است.

وی اضافه کرد:آتش نشانان با عشق به همنوعان خود کمک می کنند.

نواختن زنگ آتش نشانی و ایمنی و اجرای گروه سرود دبستان یاس و قرائت مقاله یک دانش آموز، پخش کلیپ عملکرد آتش نشانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار