سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در گفت و گو با تابناک؛
تابناک / مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گویی با ما درخصوص وضعیت کتابخانه های این شهرستان اظهار کرد: عمده مشکلات و چالشهای فرهنگی حاکم بر کشور مبتني بر دستورالعمل ها و بخشنامه هایی است که قابلیت اجرایی آن بسیار کم بوده و بخشی از علت آن به خود فرهنگ برمی گردد که بخشنامه پذیر نیست و برنامه پذیر است.
کد خبر: ۷۸۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 29 September 2019

تابناک / مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گویی با ما درخصوص وضعیت  کتابخانه های این شهرستان اظهار کرد: عمده مشکلات و چالشهای فرهنگی حاکم بر کشور مبتني بر دستورالعمل ها و بخشنامه هایی است که قابلیت اجرایی آن بسیار کم بوده و بخشی از علت آن به خود فرهنگ برمی گردد که بخشنامه پذیر نیست و برنامه پذیر است.

 

 

در یکسال گذشته حتی یکبار هم مدیرکل کتابخانه های گیلان را در لنگرود ندیده ام! / با وجود فراهم کردن منابع, باز هم در اجرا مشکل داریم! / از استاندار گیلان می خواهم که نظارت جدی تری بر عملکرد مدیران خود داشته باشد!

 

 

لاهوتی تصریح کرد: متاسفانه تجربه تلخ سالهاي گذشته بر روند جاری نيز اثر گذاشته و زمنيه جذب مديرانی را فراهم آورده است كه کمیت را فداي کیفیت كرده اند و اين روند موجب شده كه امروز ما با مشكلاتي مواجه شویم كه جزء خصايل فرهنگي ما شده است.

 

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ادامه داد: وقت آن رسیده که به سمتی برویم که دیگر فضای کتابخانه ها از آن شرایط سرد و بی روح بیرون خارج شود و به مراکز فرهنگی و اجتماعی فعال پر جنب و جوش برای همه سنین خصوصا کودکان و نوجوانان ما باشد.

 

لاهوتی در بخش پایانی گفت و گوی خود با انتقاد از عملکرد پریسا کرمی, مدیرکل کتابخانه های گیلان اظهار کرد: در یکسال گذشته حتی یکبار هم مدیرکل کتابخانه های گیلان را در لنگرود ندیده ام! درحالی که لنگرود شهر ادب و فرهنگ است.

 

وی گفت: متاسفانه حتی با وجود فراهم کردن منابع, باز هم میبینیم که در اجرا مشکل داریم! و من از استاندار گیلان می خواهم که نظارت جدی تری بر عملکرد مدیران خود داشته باشد!

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی عدالتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
با سلام باید عرض کنم که نه تنها خانم کرمی بلکه دیگر مدیران کل و خود نمایندگان مجلس که با روابط و خریدن آرا از مردم بی سواد سیاسی این پستها را میگیرند به همین وضع هستند در جامعه که اختلاس کنندگان و دزدان بجای اعدام ، پست و مقام میگیرند و افرادی که کار بلد و متخصص نیستند پست و مقام دارند وضعیت از این بهتر نمی شود، نمایندگانی که از صبح روز انتخابات آرای مردم بی سواد و گرسنه را در روستاها و شهرستانهای اطراف می خرند وضعیت کشور ما از این بهتر نمی شود تا زمانی که افرادی که حرف حق و عدالت می زنند مورد باز خواست و .... قرار میگیرند وضعیت از این بهتر نمی شود تا زمانی که عدل و عدالت واقعی نه در حرف بلکه بصورت درست اجرا نشود وضعیت کشورما از این بهتر نمی شود تا زمانی که افرادی با ریش ، بدونه ریشه پست دارند وضعیت کشور ما همین است افرادی که دم از علی (ع) میزنند و رفتارهایی از ایشان نیاموختن وضعیت همین است تا زمانی که افرادی دم از اسلام و قرآن میزنند ولی کوچکترین رفتارشان هم خوانی با اسلام و قرآن ندارد وضعیت همین است تازمانی که افرادی با حقوق های آن چنانی و دزدهای میلیارد دلاری وجود دارد وضعیت کشور ما همین است درآخر توصیه ای به خانم کرمی دنبال پست نباش و توصیه به آقای لاهوتی برو توبه کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار