نصیریان دوست با انتقاد به کمیته انضباطی:
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که همچنان به رای کمیته انضباطی مبنی بر سه جلسه محرومیت تیم نفت از همراهی هواداران خود معترض هستیم، گفت: چرا وقتی در بازی پرسپولیس و استقلال که سر کنعانی زادگان با پرتاب سنگ شکسته شد، کمیته انضباطی واکنشی نسبت به این اقدام هواداران نداشت؟ آیا شکسته شدن شیشه اتوبوس استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان با ارزش تر از سر کنعانی زادگان بود؟
کد خبر: ۷۸۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 29 September 2019

مهران نصیریان دوست اظهارکرد: پیش از بازی با شهر خودرو به خاطر محرومیت بی دلیل هواداران مان و اجحاف حق آن ها اعلام کرده بودیم که در زمین حاضر نخواهیم شد ولی چند ساعت مانده به آغاز بازی، هیات مدیره تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفتیم برای احترام به هواداران و تیم مان و همچنین باتوجه به این که تیم حریف از مشهد به مسجدسلیمان آمده بود، در این بازی شرکت کنیم. خدا را شکر با عملکرد خوب تیم مان، یک امتیاز هم به دست آوردیم.

وی ادامه داد: اعتراض ما به کمیته انضباطی همچنان پا برجا است و انتظارمان از این کمیته این است که قرار دستور موقت خود را درخصوص محرومیت سه جلسه ای هواداران نفت لغو کند و این رای ابطال شود. اعتراض ما به این بود که اتفاقات بازی نفت و استقلال تهران هیچ ارتباطی به هواداران ما نداشت و آن ها هیچ تهمت و افترایی به شخص یا اشخاص فدراسیون وارد نکردند ولی متاسفانه ناظر فدراسیون با گزارش کذب خود باعث شد که رای بر محرومیت سه جلسه ای هواداران ما بدهند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: اتوبوس استقلال خارج از ورزشگاه بود و شیشه اش شکست و سوال من از کمیته انضباطی این است که مگر روی پیشانی فردی که با سنگ شیشه اتوبوس استقلال را شکست، نوشته شده بود که هوادار نفت مسجدسلیمان است؟ چرا وقتی در بازی پرسپولیس و استقلال که سر کنعانی زادگان با پرتاب سنگ شکسته شد، کمیته انضباطی واکنشی نسبت به این اقدام هواداران نداشت و آیا شکسته شدن شیشه اتوبوس استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان با ارزش تر از سر کنعانی زادگان بود؟

وی افزود: در ورزش باید روح جوانمردی و فتوت باشد و انتظارمان از کمیته انضباطی این است که با تمام تیم ها عادلانه رفتار کند و اگر می خواهند فوتبال پویایی داشته باشند باید به فوتبال و تیم های شهرستان اهمیت بدهند و آن ها نیز مورد حمایت قرار بگیرند.

نصیریان دوست گفت: از سوی هواداران تیم های بزرگ تخلفاتی در ورزشگاه ها رخ می دهد ولی کمیته انضباطی چشم خود را بر آن ها می بندد و بر لبان خود مهر سکوت می زند و هیچ گونه جریمه ای برای هواداران این تیم ها در نظر نمی گیرد ولی چطور می شود که تیم ما را شبانه از سه بازی خانگی محروم می کنند؟ سوال من از رییس کمیته انضباطی و همکارانش این است که مگر به صورت شبانه روزی و شیفتی کار می کنند که در همان شب بازی ما و استقلال، دستور قرار موقت صادر کرده و رای بر محرومیت سه جلسه ای هواداران نفت می دهند و چرا پس از آن، رای نهایی را صادر نکردند؟

وی عنوان کرد: انتظارم از رییس فدراسیون و وزیر ورزش این است که دستوری صادر کنند که مسوولان کمیته انضباطی برای تیم های شهرستانی نیز دستور عادلانه صادر کنند. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان و تفریح سالم آن ها همین فوتبال و تیم نفت است. تیم ما با کمترین بضاعت در لیگ حضور دارد و برابر تیم های مدعی نتایج قابل قبولی کسب کرده است و شاید تیم ما یکی از تیم های لیگ برتری باشد که مجموع قرارداد بازیکنان آن به اندازه یک سوم قرارداد یکی از تیم های مدعی باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: خوزستان مهد فوتبال و مسجدسلیمان نیز اولین شهری است که توپ فوتبال در آن به زمین زده شد. همه مردم فوتبال را خیلی خوب می فهمند و انتظارمان این است که کمیته انضباطی با تمام تیم ها عادلانه رفتار کند و ما فقط عدالت را می خواهیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار