کد خبر: ۷۸۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 25 September 2019

مصطفی دنیزلی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: در وهله نخست باید بگویم از حضور در ورزشگاهی که برای اولین مرتبه در ایران بودم خیلی خوشحالم. سایپا تیمی است که همیشه بخت از خودش دارد و آغاز فصل خوبی هم داشتند. این هفته یک خاصیت دیگری هم برای ما داشت. تیم های صدرنشین باهم بازی دارند.

 

وی افزود: فردا پرسپولیس با سپاهان بازی دارد. قبل از بازی ما 8 امتیاز داشتیم و سایپا 7 امتیاز و به همین دلیل این دیدار خیلی مهم بود.

* نیمه اول روی بازی تمرکز نداشتیم

سرمربی ترکیه‌ای تراکتور تاکید کرد: نیمه اول خیلی تمرکز روی بازی نداشتیم اما در نیمه دوم از استحکام و جدلی که داشتیم راضی هستم. کیفیت زمین بازی برای هر دو تیم سخت بود. پیروزی خارج از خانه خیلی مهم است.

وی افزود: در نیمه اول آن طور که باید تمرکز نداشتیم اما در نیمه دوم تا حدی بهتر شدیم. باید به هر دو تیم خسته نباشید گفت که در این زمین بی‌کیفیت بازی کردند. این برد خارج از خانه نتیجه خوبی برای تراکتور بود اگرچه من گفته‌ام که در هر بازی از میانگین 2.1 امتیاز نباید پایین‌تر بیاییم. بازی‌های لیگ فشرده است و تا اردوی تیم ملی، دو بازی خارج از خانه دیگر داریم که باید سعی کنیم در آن دو مسابقه که یکی از آنها جام حذفی است به نتیجه دلخواه برسیم. سعی می‌کنیم برای این بازی‌ها خیلی خوب آماده شویم.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه تیمش باید برای بهتر شدن بیشتر کار کند، یادآور شد: باید از همه اعضای تیم چه آنها که بازی کردند و چه نفراتی که بازی نکردند و حتی هیئتی که در تبریز ماندند تشکر کنم و قدردان زحمات‌شان هستیم. با 3 امتیاز برگشتن به تبریز نتیجه خوبی است و از تمام افرادی که در این برد ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :