مدیر کل اتاق اصناف، اصناف در سخت‌ترین شرایط اقتصادی پشتیبان و حامی کشور بودند و بازاریان با اخلاق اسلامی و منش اسلامی خویش شرایط را مدیریت کرده و نظم و انضباط بازرگانی حفظ کردند.
کد خبر: ۷۸۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 25 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، رضا سلیم‌ساسانی پیش از ظهر امروز در همایش اصناف و دفاع مقدس که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه با حضور اصناف و نیرو‌های نظامی برگزار شد، با اشاره به نقش ویژه اصناف در حمایت از انقلاب و دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: اصناف در تاریخ انقلاب کمک‌های مالی و معنوی و حمایت‌های فراوانی ارائه کردند تا انقلاب بتواند به پیش برود.

وی با بیان اینکه اصناف در دفاع مقدس بخش اعظمی از مایحتاج جبهه نبرد را تأمین می‌کردند، گفت: در حال حاضر نیز اصناف، تجار و صنعتگران انتظار می‌رود در این جنگ اقتصادی نقش کلیدی خود را ایفا کنند و مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند.

 وی تصریح کرد: اصناف بدون کوچکترین چشم‌داشتی با پیروزی انقلاب وارد مرحله جدیدی از حیات خود شدند و به همین خاطر امام (ره) اصناف و بازاریان را بستر انقلاب نامید.

سلیم‌ساسانی به عنوان اینکه در جنگ با اعتماد به جوانان پیروز شدیم از مسؤولان خواست از جوانان انقلابی و ارزشمند به‌خصوصا در بخش تولید حمایت شود.

 در ادامه این جلسه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) سردار بهمن ریحانی افزود: اصناف در طول تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس به عنوان پشتیبانی محکم، نقشی اساسی، بی بدیل و تاثیر گذار داشتند و اصناف در پیروز‌ی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش تاثیر گذاری داشتند.

وی در ادامه اذعان کرد: در انقلاب و دفاع مقدس امام (ره) و کشور را تجار و بازاری‌ها حمایت کردند؛اگر پول نباشد نهضت و انقلابی هم نخواهد بود و سرمایه مالی نیاز است تا یک فضای شهادت و ایثار گری ایجاد شود اصناف در طول تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس به عنوان پشتیبانی محکم نقشی اساسی بی دلیل و تاثیر گذار داشته اند.

وی نهضت عاشورا را سرچشمه عرفان اساس دین پای حق طلبی و شروع تاریخی علیه ظالمان جهان خواند و فرهنگ دفاع مقدس ایثار گرب و شهادت طلبی را بر اساس فرهنگ ناب عاشورا دانست و گفت: زمین زمانی زنده شده که خون امام حسین (ع) بران ریخت .

ریحانی در ادامه تصریح کرد: تعبیر امان که جنگ نعمت است خود اتکای خودباوری، فرهنگ ایثارگری، برای خدا مجاهدت کردن پیشرفت‌های نظامی و قدرت جمهوری اسلامی را نعمت‌های جنگ برشمرد.

وی با بیان برخی مشکلات کشور در ابتدای انقلاب از جمله قائله‌های مختلف در برخی نقاط کشور، ترور‌ها، بمب گذاری‌ها و وضعیت نامناسب اقتصادی استان کرمانشاه گفت: دشمن خواست از این شرایط استفاده بکند و انقلاب ایران را که بر اساس اعتقاداتش پیش می‌رفت نابود کند.

وی در ادامه تاکید کرد: علی رغم همه توطئه‌ها واقدامات دشمن ما در امنیت کامل به سر میبریم و این یعنی اقتدار امنیتی و انچه ما را قدرتمند کرده است پشتوانه مردم است هر چند مردم از بعضی کم کار‌ها و بی عرضگی‌ها گله مند، ولی همواره پشتیبان نظام هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار