برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق الاهلی اعلام کرد بازیکنان در الاهلی به هم احترام نمی‌گذاشتند و خیلی خودخواه بودند.
کد خبر: ۷۸۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 25 September 2019

 

تابناک / سرمربی سابق الاهلی به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت و درباره آنها دست به افشاگری زد.

برانکو ایوانکوویچ بعد از کسب نتایج درخشان با پرسپولیس هدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفت. این مربی کروات دوران بسیار کوتاهی در الاهلی داشت و بدترین روزهای دوران مربیگری خود را در این تیم پشت سر گذاشت.

برانکو که نزدیک به 5 فصل در پرسپولیس مربیگری کرد در الاهلی تنها 5 بازی دوام آورد. او بعد از دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ عربستان از کار برکنار شد این درحالی بود که او با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرده بود.

سرمربی سابق الاهلی هنوز اخراج خود را باور نکرده است. برانکو گفت: وقتی خبر اخراج را به من دادند شگفت زده شدم و نمی‌توانستم باور کنم چرا که قرار بود من تیمی مدعی بسازم و برنامه های زیادی برای آینده الاهلی داشتم.

او درباره بازیکنان الاهلی دست به افشاگری زد و گفت: بعضی از بازیکنان الاهلی خودخواه بودند. آنها به همدیگر احترام نمی‌گذاشتند و امتیازاتی هم از من می‌خواستند. من سبک و روش خود را برای بازیکنان توضیح دادم و آنها را در جریان کار قرار دادم.

الاهلی بعد از برانکو یک بازی در لیگ عربستان به میدان رفت که توانسته در آن به پیروزی دست پیدا کند. السومه بازیکن سوریه‌ای این تیم تاکید کرده که مشکل آنها برانکو بوده است و الان بازیکنان در شرایط روحی خوبی به سر می‌برند تا ثابت شود که این بازیکن مخالف حضور برانکو بوده است و نقش بسزایی در اخراج او داشته است چرا که در دیدار پایانی برانکو در نیمکت الاهلی در دیدار برابر الوحده یک پنالتی از دست داد و چندین فرصت خوبی گلزنی را هم نتوانست به گل تبدیل کند تا در نهایت الاهلی تن به شکست دهد و سرمربی این تیم هم از کار برکنار شود.

برانکو درباره دریافت مطالبات خود هم باشگاه الاهلی را تهدید به شکایت کرد. او گفت: به صورت دوستانه می‌خواهم با الاهلی به توافق برسم. در قراردادم بندی وجود دارد که اگر اخراج شوم باید پولم را کامل بدهند. اگر آنها طلبم را پرداخت نکنند به فیفا شکایت می کنم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ایوانکوویچ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار