از کودکی آرزوی بازی کردن در پرسپولیس را داشتم ولی هیچگاه فکر نمی‌کردم اینقدر زود نوبت به من برسد، البته حالا تمام تمرکزم را روی تمریناتم قرار دادم. دوست دارم اسیر حاشیه‌های مرسوم در فوتبال نشوم و بدون حاشیه بتوانم روزهای خیلی خوبی را در پرسپولیس برای هواداران که در این روزها خیلی به من لطف داشتند رقم بزنم.
کد خبر: ۷۸۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ 24 September 2019

 به گزارش تابناک مازندران، شهرآورد(دربی90)  نود با همه حاشیه ها به اتمام رسید و سرخ های پایتخت با تک مهاجم جوان و قائمشهری خود موفق شدند حریف سنتی خود یعنی آبی ها را شکست بدهند.
بر اساس این گزارش ، پس از کش و قوس فراوان و در حالی که دو تیم تنها به فکر گل نخوردن بودند، یک جوان مازنی ضمن گلزنی گره کار را باز کرد تا تیم فوتبال استقلال در بازی با پرسپولیس در دقایق پایانی آن هم با تک گل طلایی مهدی عبدی که در دقیقه 80 وارد زمین شد و توانست در عرض سی ثانیه تک گل پیروزی بخش دربی حساس را به ثمر برساند و نتیجه را به رقیب سنتی‌اش واگذار کرد.

مهدی عبدی، مهاجم قائمشهری و 20 ساله‌ای که در اولین بازی رسمی برای پرسپولیس در لیگ، در اولین دقیقه حضورش و در نخستین لمس توپ گلزنی کرد که تک تک این اولین ها می تواند در دربی رکورد باشد.

شاید خیلی‌ها تازه اسم مهدی عبدی را شنیدند. جوانی که ۲۰ ساله و اهل قائمشهر است. دقیق‌تر بخواهیم آدرس بدهیم مهدی عبدی بچه روستای قراخیل از توابع شهرستان قائمشهر است.

گلزن شهرآورد در قراخیل همسایه دیوار به دیوار علی علیپور است که از تیم‌های پایه‌ای روستایش شروع کرد. او هم مثل علیپور زیرنظر محمد نورزاده فوتبال را آغاز کرد و در ادامه به تیم‌های پایه‌ای نساجی مازندران پیوست.

عبدی با سفارش علیپور و برای پیشرفت به تهران و پرسپولیس آمد و توانست مثل علیپور تک‌گل دیروز شهرآورد را در اولین بازی خود برابر استقلال تهران به ثمر برساند.

بی شک اولین لمس توپ و گلزنی خاص ترین رکورد این ستاره است که در تاریخ 90 دربی برگزار شده سابقه نداشته است.

به هر روی ، مهدی عبدی بعد از این دیدار حساس و مهم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: به هیچ عنوان فکر این را نمی‌کردم که روزی در دربی بتوانم چنین گل مهمی بزنم. البته آرزوی بازی کردن در پرسپولیس را داشتم ولی انصافا فکر نمی‌کردم اینقدر زود نوبت به من برسد، من تمام تمرکزم را روی تمریناتم قرار دادم. دلم می‌خواهد اسیر حاشیه‌های مرسوم در فوتبال نشوم و بتوانم روزهای خیلی خوبی را در پرسپولیس برای هواداران که در این روزها خیلی به من لطف داشتند رقم بزنم. امیدوارم آینده خوبی برایم رقم بخورد.

گفتنی ست مهدی عبدی متولد 1380 در قائم شهر است. این بازیکن در شهرآورد نود تهران در برابر تیم استقلال برای تیم پرسپولیس گلزنی کرد.

مهدی عبدی را تا قبل از بازی رفت استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، کسانی می شناختند که به طور جدی فوتبال پایه را دنبال می کنند و واقعا چند نفر در عالم هواداری و رسانه توجهشان روی مسابقات رده پایه است؟ عبدی سال گذشته آقای گل رده سنی امیدهای ایران شد اما در پایان فصل توسط پرسپولیس به لیگ یک و تیم بادران رفت و دوباره به جمع قرمزها اضافه شد .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار