رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ،معادن و کشاورزی شیراز با اشاره به اینکه پاشنه آشیل کشور اقتصاد است اظهار کرد: تا زمانی که اصلاح فرایند ها صورت نگیرد و قوانین تجدید نظر نشود اقتصاد رشدی نمی کند.
کد خبر: ۷۸۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 23 September 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:جناب رازقی شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی فارس تاکید کرد: برخلاف آنچیزی که در نام گذاری سال صورت گرفته است قوانین موجود در تامین اجتماعی باعث کاهش حرکت موتور اقتصادی در کشور می شود.

وی در خصوص تغییر قوانین نیز تصریح کرد: بر اساس برنامه پنجم توسعه قرار بود قوانین موجود در تامین اجتماعی ها تصحیح شود اما نه تنها این قوانین اصلاح نشود بلکه به برنامه ششم توسعه امتداد داده شد.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه پاشنه آشیل کشور اقتصاد است اظهار کرد: تا زمانی که اصلاح فرایند ها صورت نگیرد و قوانین تجدید نظر نشود اقتصاد رشدی نمی کند.

رازقی متذکر شد: سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران وکارفرمایان است و اگر همان فشاری که بر کارگران و کارفرمایان برای اخذ حق بیمه گذاشته شده بود بر دولت وجود داشت تاکنون بدهی ١٨٠ هزار میلیارد تومانی سازمان از دولت محقق شده بود.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز تاکید کرد: تولید کنندگان کشور باید به عنوان خط مقدم مبارزه با استکبار معرفی شوند و همان احترامی که برای رزمندگان قائل هستیم باید برای تولید کنندگان نیز در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار