رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با همکاری اتاق بازرگانی و اتاق اصناف تبریز اقلام مورد نیاز مواکب حسینی تأمین و تا 10 روز آینده به محل‌های مورد نظر در مسیر زائرین ارسال خواهد شد .
کد خبر: ۷۸۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 23 September 2019

به گزارش تابناک تبریز، حبیب امین‌زاده در جلسه تأمین نیازهای زیر ساختی موکب‌های خدمات‌رسان به زائران اربعین حسینی افزود: صنعتگران و بازاریان همچون سال‌های گذشته با استقبال از تجهیز مواکب حسینی، خود را در این حرکت عظیم و معنوی سهیم کرده‌اند .

وی ادامه داد: برپایی حمام و سرویس‌های بهداشتی سیار، موکت و پتو، موتورهای مولد برق، کولرهای آبی و همچنین آب سردکن از جمله اقلامی است که توسط صنعتگران و تجار خیّر استان در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قرار می‌گیرد .

در ادامه علی حق بیگی - رئیس ستاد عتبات عالیات استان نیز با اشاره به اینکه موکب‌های 24 گانه استان در شهر مقدس کربلا و سایر شهرهای زیارتی عراق دایر خواهند شد، گفت: این موکب‌ها 12 روز قبل از اربعین حسینی تا دو روز بعد از آن دایر بوده و به خدمت رسانی زائرین خواهند پرداخت .

وی افزود: با هماهنگی گمرک ایران تشریفات خروج اقلام و لوازم موکب‌ها از اول تا 12 مهرماه انجام می‌شود .

حق بیگی همچنین ضمن تاکید بر اینکه اغلب کالاهای مصرفی به صورت رایگان در اختیار زائران قرار می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از کالاهای سرمایه‌ای موکب‌ها نظیر تجهیزات رفاهی و اقامتی جهت استفاده در سال‌های بعد به سالن‌های انبار شهر کربلا منتقل و یا به کشور بازگردانده می‌شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار