کد خبر: ۷۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 17 August 2015

خبرگزاری تسنیم: سر مربی ملوان بندرانزلی گفت: بازی مشکلی مقابل تیم نفت در تهران داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندر انزلی، حمید استیلی درباره وضعیت فنی تیم  ملوان اظهار داشت:  بازی گذشته ما از لحاظ روحی و روانی برای ما بسیار حائز اهمیت بود و ما آن بازی را به‌خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم با برد از زمین خارج شویم.

وی افزود: بازیکنان به نکات فنی و آنالیز فنی به‌خوبی گوش می‌دهند تا بتوانند اشتباهاتی رو که در بازی‌های گذشته داشته اند را جبران و نکات فنی را در زمین پیاده کنند و ما بازی‌های زیادی را  پیش رو داریم و با بازیکنان درباره شرایط  تمرین و حتی درباره زندگی بعد از تمرین صحبت‌هایی را انجام داده ایم.

استیلی درباره بازی این تیم در برابر نفت تهران گفت: بازی مشکلی را مقابل تیم نفت که یک تیم آسیایی است در تهران داریم  و این تیم در سال گذشته هم نتایج بسیار خوبی را گرفته است و مربی و مدیریت بسیار خوبی دارد.

وی افزود: ما خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم و باید هم  از لحاظ بدنی یک سری تمهیداتی را در نظر گرفتیم و هم یک شناختی از تیم نفت پیدا کرده ایم و نسبت به بازی قبل باید  بازی روان‌تری را ارائه کنیم.

سرمربی تیم ملوان درباره نتایج چند هفته اخیر نفت اظهار داشت: بازی‌های گذشته تیم نفت را تماشا کردیم، آن‌ها تیمی هستند که اسکلت سال قبل را حفظ کرده و شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند هرچند بازی‌های لیگ را به خوبی شروع نکرده اند اما تیم قابل احترامی هستند.

سرمربی ملوان درباره کادر فنی ملوان گفت: آقایان قدیر بحری و حبیبی از قبل حضور داشته اند و پایان راٌفت و حسینی نسب هم به ما اضافه شده‌اند و آقای راٌفت شناخت خوبی نسبت به ملوان دارد و چندین سال همراه این تیم بازی بود  و حسینی نسب هم چندین سال در کنار من کار کرده است و نسبت به تفکرات من شناخت کافی دارد.

وی افزود: ما در حال بررسی هستیم که  چه کسی را  به تیم اضافه کنیم و قرار  بر بود آقای زرینچه به تیم اضافه شود که برایشان مشکلی پیش آمد و ما منتظر هفته پنجم هستیم تا در فرصت مناسب  بر روی این‌گونه مسایل فکر کنیم.

استیلی در مورد ادامه همکاری کادر فنی گذشته با وی گفت: ما از کادر فنی گذشته خواسته بودیم که  با ما کار کنند ولی خودشان صلاح ندانستند و از آنها به سبب زحمتشان تشکر کردیم.

سرمربی ملوان درباره مشکلات مالی این تیم افزود: مشکلات مالی در دست آقای دنیا مالی و اعضای هیئت مدیره قرار دارد و من می‌دانم که زحمت بسیاری برای حل مشکلات این تیم می‌کشند و اینکه در سه روز مانده به مسابقات توانستند تیم را جمع کنند و تیم را سرو سامان بخشند.

وی افزود: در بازی گذشته احمد دنیامالی به استادیوم آمد و وضعیت استادیوم و چمن ورزشگاه را دید خودش به همراه پیشگاه هادیان رفتند و یک ماشین چمن زنی برای باشگاه خریداری کردند و این‌ها کارهای زیر ساختی است که برای باشگاه انجام می‌شود و مهم این است که زیر ساخت‌های باشگاه ملوان درست شود تا ملوان تبدیل به تیمی شود که مردم انتظارش را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار