استاندار عنوان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: استاندار سمنان روز یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان گفت: آمریکایی‌ها با پاره کردن یک قرارداد بین‌المللی همچون اقدام مستانه صدام در قرارداد ۱۹۷۲ الجزایر، یک تفاهم‌نامه بین‌المللی را زیر پا گذاشته و از برجام خارج شدند تا ملت ما را گرفتار فشار اقتصادی کنند.
کد خبر: ۷۸۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 22 September 2019

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان با اذعان به اینکه امروز عمق استراتژیک انقلاب اسلامی به سراسر منطقه گسترش یافته است ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز با تدابیر رهبری معظم انقلاب و دولت خدمتگزار و با اتکا به ایستادگی ملت بزرگ ایران،  هژمونی نظام سلطه را در منطقه به چالش جدی کشانده است.

وی نفوذ استراتژیک ملت ایران را تا عمق قلب‌های مردمان آزاده ارزیابی و خاطرنشان کرد: آمریکا به خیال خود می‌کوشد تا توان موشکی و نفوذ استراتژیکی ما را که به وسعت قلب‌های مردم منطقه گسترش یافته، خنثی کند. اما امریکایی‌ها باید بدانند چنانچه خود و یا از طریق نوکرانش بخواهند به‌صورت مستقیم یا نیابتی توطئه‌ای بر علیه این ملت سربلند، در سر بپرورانند با پاسخ محکم و سیلی‌های خروشان فرزندان خمینی(ره) مواجه خواهند شد.

دکتر آشناگر با بیان اینکه امروز آمریکا و هیئت حاکمه آن با لابی صهیونیست و پول ارتجاع منطقه یک جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ما تحمیل کرده است ادامه داد: آنها می‌کوشند با یک عملیات پر حجم روانی و فریب حداکثری،و  به اصطلاح خود "فشار حداکثری" را بر این ملت وارد تا آنها را به تسلیم وادار کنند.

استاندار سمنان شیفتگی ترامپ به عکس یادگاری با رئیس‌جمهوری ایران را نماد و گویای قدرت و نفوذ ایران اسلامی ارزیابی و خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستتادگی ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه به بار نشسته و امروز ساختارهای اقتصادی جمهوری اسلامی در حال ساماندهی و قوام و شکوفایی بیشتر هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار