مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح در استان آذربایجان شرقی برگزار شد
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 22 September 2019

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها ، به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه اقتدار نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی با حضور مسئولان نظامی و انتظامی استان، توسط نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

در این مراسم دشمن شکن، نیروهای پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای مردمی بسیج و نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی با اقتدار از مقابل جایگاه رژه رفتند تا نظم و اقتدار خود را با آخرین دستاوردهای خود به معرض نمایش گذاشته و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی را به رخ دشمنان بکشند.

 


 مراسم رژه نیروهای مسلح امروز در آذربایجان شرقی با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد تا حاضران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در رژه سراسری نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز پس از 40 سال از حیات افتخارآمیز مردم ایران، ملت نه تنها خنجر تحریم اقتصادی با شمشیر تولید و خوداتکایی شکسته‌اند بلکه شمشیر مقاومت از غلاف خارج کرده و در سرتاسر مرزهای جغرافیایی خود و فراتر از آن در منطقه و در دل دشمن فرود آورده است. 

وی افزود:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، امروز در ایران همه مردم و مسوولان یک‌صدا هستند و آن صدا، صدای مقاومت است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر اینکه مسوولان یک‌صدا هستند و با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نمی‌شود، گفت: دیگر نغمه شوم سازش، تسلیم و ذلت به خاموشی گراییده است و ملت ما در جمهوری اسلامی دارای عزت، زیست شرافتمندانه، انقلابی و شجاعانه است. 

وی ابراز کرد: امروز آنچه که دفاع مقدس می‌بینند، روندی خارج از عرف بین‌المللی با تاریخ منازعات و جنگ‌ها بود به‌طوریکه تصویر شرایط و اولین روزهای جنگ و روند آن به خوبی نشان می‌دهد که جز با اتکای به خدای متعال و فرهنگ دفاعی که در نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، بسیج نظامی و تمام ملت به وجود آمد، هیچ امکان پیروزی در جنگ شاید از دید دنیا نبود اما ملت ثابت کرد با دست‌خالی و ایمان به خدا می‌توان کارهای بزرگ کرد. 

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه اولین بروز آشکار فرهنگ دفاعی حضور جانانه ارتش و سپاه در برابر هجوم برق‌آسای نظامی بعثی بود، تصریح کرد: صدام با وعده پیروزی سریع و برق‌آسا به ایران حمله کرده بود و به هیچ عنوان قصد ماندن در خوزستان و مرزها را نداشت بلکه هدف تصرف مدنظر خود بود، البته انتظار مقاومت آنچنانی هم از مردم ایران نداشت و گمان می‌کرد که ایران هم ملحق به عراق خواهد شد.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :