سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به نخستین شکست این تیم در رقابت‌های لیگ یک گفت: با دریافت گل نخست از گل ریحان، بازی هجومی و شجاعانه در دستور کار تیممان قرار داده شد و فوتبال روی بدش را به داماش نشان داد.
کد خبر: ۷۸۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 22 September 2019

 

تابناک / سیامک فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه داماش در نیمه نخست در حد انتظار ظاهر نشد، اظهار کرد: گل ریحان در ۴۵ دقیقه نخست مسابقه برتر از داماش بود و نتوانستیم بازی همیشگی خود را مقابل این تیم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه داماش می‌توانست شکست یک بر صفر را حفظ کند، افزود: پس از دریافت گل در دقیقه ۵۴ تصمیم گرفتیم با شجاعت به بازی ادامه دهیم و با ارائه یک بازی سراسر هجومی، هدفمان تغییر نتیجه بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه فوتبال روی بدش را به تیممان نشان داد، گفت: می‌توانستیم بازی را به‌تساوی بکشانیم ولی در ضد حملات دو گل دریافت کردیم و نخستین شکستمان در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک رقم خورد.

فراهانی با تأکید بر لزوم تقویت داماش گیلان در ادامه مسابقات لیگ یک خاطرنشان کرد: تمرینات داماش به دلیل مشخص نبودن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ یک، دیرتر از برخی تیم‌ها آغاز شد و در فصل نقل و انتقالات با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم کردیم، داماش بایستی تقویت‌شده و قوی‌تر در رقابت‌های لیگ یک ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه شکست مقابل گل ریحان با سه گل تلنگری به داماش بود، افزود: این شکست باعث شد نقاط ضعفمان مشخص‌شده و تلاشمان را برای ادامه راه مضاعف کنیم.

سرمربی تیم فینالیست فصل گذشته جام حذفی فوتبال با اشاره به اینکه هفته آتی در جام حذفی به مصاف سایپا تهران می‌روند، بیان کرد: داماش گیلان همانند سایر تیم‌های لیگ یکی با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند ولی مصمم به تلاش برای هواداران پرشورمان هستیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک مقابل گل ریحان البرز با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد.

منبع: فارس
برچسب ها: سیامک فراهانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار