یم فوتبال گل ریحان البرز در ششمین دیدار خود در رقابت های فصل جاری لیگ یک عصر امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج برابر تیم تازه لیگ یکی شده داماش گیلان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۸۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 21 September 2019

 

گل ریحان البرز تا بدین جای لیگ که ۵ هفته از آن گذشته شروع متوسطی داشته و علارغم سیاست این باشگاه نتایج مطلوب و درخشانی را کسب نکرده است. کرجی ها که از فصل پیش کمر همت بسته و هدف شان را در مسیر صعود به لیگ برتر تنظیم کردند با ناکامی در فصل پیش در تحقق امر و هدف خود بدنبال تحقق اهداف خود در فصل جاری هستند اما با توجه به کسب نتایج متوسط این تیم تابحال به صورت مصمم خود را مدعی صعود نشان نداده و در حال حاضر در میانه های جدول قرار دارد.
 
در سوی مقابل داماشی ها که اولین سال حضورشان را در لیگ یک پس از سال ها دوری تجربه می کنند نتایج چندان بدی هم کسب نکرده اند اما هواداران این تیم که ملقب به تیفوسی ها هستند به چیزی جز برد قانع نمی شوند و دوست دارند تیمشان در هر بازی پیروز شده و با دست پر و سه امتیاز بازی از میدان خارج شوند.
 
در حالیکه داماش تا پایان هفته پنجم با توجه به اولین سال حضورش در لیگ حداقل و حتی حداکثر امتیاز ها را کسب کرده و بازی های خوبی را به نمایش گذاشته اند اما هواداران این تیم در بازی گذشته این تیم برابر مس به عملکرد فراهانی و بازیکنان تیم داماش معترض شده و از نمایش آنها انتقاد کردند و معتقد بودند که داماش بایستی دیدارهای خانگی خود را آن هم در برابر تیم های مدعی و تا دندان مسلح به سود خود به پایان برساند!
 
با توقعات بالای هواداران داماش به نظر می رسد فراهانی و بازیکنان داماش در ادامه راه کار سختی را در این تیم داشته باشند و اعمال فشار و ایجاد استرس برای یک تیم آن هم تیمی که تازه پس از سال ها دوری از لیگ یک در این لیگ شرکت می کند به ضرر خود هواداران تمام شود.
 
به هر حال باید منتظر ماند و دید که داماش در ابن فصل از رقابت ها چه نتایجی را کسب کرده و در چه رده ای قرار خواهد گرفت.
 
دو تیم گل ریحان و داماش اولین تقابل خود را در تاریخ دو باشگاه برابر هم خواهند داشت که باید تا پایان سوت این بازی منتظر ماند و دید چه نتیجه ای در اولین جدال این دو تیم رقم خواهد خورد.
 
نتایج دو تیم در ۵ هفته برگزار شده :
 
دو تیم تا پایان هفته پنجم رقابت ها از لحاظ نتایج مشابه به هم عمل کرده و هر کدام یک از آنها دو برد و سه تساوی را موفق شده اند کسب کنند که به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده های هشتم و نهم جا گرفته اند. تیم فوتبال گل ریحان با کسب دو برد ، سه تساوی و با مجموع ۹ امتیاز با توجه به تفاضل گل کمتر از داماش در رده نهم و تیم داماش با کسب دو برد ، سه تساوی و با مجموع ۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته اند‌‌.
 
تیم داوری :
 
قضاوت این دیدار برعهده محمدحسین ترابیان بوده و آقایان محمود نوری – دانیال باشنده وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. شهاب محمدی به عنوان داور چهارم و مجید ویشگاهی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
برچسب ها: داماش گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار