وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: برای این منظور ۲ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده، آیین نامه آن تنظیم شده و آموزش و پرورش به دولت تقدیم کرده است.
کد خبر: ۷۸۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 18 September 2019

 

تابناک / محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست نهمین دوره مجلس دانش آموزی که در ساختمان مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد، در پاسخ به اینکه چنددرصد مصوبات مجلس دانش اموزی قابلیت اجرا شدن دارد، گفت: اطلاع دقیقی در این باره ندارم، ولی ۱۱ سند در این مجلس تولید شده و آنها را دیده ام و مورد توجه هم قرار گرفته است و برخی خواسته‌هایشان محقق شده است.

حاجی میرزایی آخرین آمار ثبت نام دانش آموزان را تا دیروز بعدازظهر ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اعلام کرد و بیان کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر افزایش ثبت نام نسبت به سال قبل را شاهد هستیم که از جمله علل آن رشد جمعیت و گشایش در آموزش اتباع است. اکنون با دسترسی به آمار موالید و...، کسانی که در سن تحصیل‌اند شناسایی می‌شوند و اگر ثبت نام نکنند با خانواده‌هایشان تماس گرفته و آنها را دعوت می کنند.

وی درباره رتبه بندی معلمان گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده، آیین نامه آن تنظیم شده و آموزش و پرورش به دولت تقدیم کرده است و اکنون در فرایند بررسی دولت است و حتما امسال بودجه مربوط برای اینکار اختصاص می یابد. رتبه بندی در فرایند تصویب است و اجرای آن از اول مهر است.

وی درباره زمان پرداخت معوقات حق التدریسی نیز گفت: توافقاتی کردیم و اعتباراتی تامین شده و امیدواریم در هفته‌های اول مهر بتوانیم بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار