عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه خودسوزی دختر جوان در مقابل دادستانی پایتخت تاکید کرد: با توجه به اخبار ضد و نقیض درخصوص این موضوع مراجع نظارتی باید گزارش جامعی از آن ارائه کنند.
کد خبر: ۷۸۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 15 September 2019

به گزارش تابناک تهران، احمد مسجدجامعی روز یکشنبه در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران توضیح داد: این روزها شاهد پرپر شدن دختری به نام سحر خدایاری معروف به دختر آبی هستیم که این حادثه با واکنش‌های متعددی از سوی شهروندان روبرو شد.

وی ادامه داد: این واکنش ها نشان از حساسیت جامعه به موضوع خودسوزی این دختر جوان داشت.

به گفته مسجدجامعی، خوب است با توجه به برخی گزارش‌های غلط و تو در تویی که از سوی رسانه‌ها منتشر شد یک مرجع نظارتی گزارشی دقیق از ابعاد مختلف این حادثه ارائه کند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: این حادثه به هر دلیلی رخ داده باشد سخت و ناگوار است و بنده این حادثه را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.

مسجد جامعی گفت: هویت‌های جدید در هر جامعه نیاز به تدبیرهای جدید هم دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مردان و زنان در همه وقایع کنار هم بوده‌اند و به آبادی این سرزمین کمک کرده‌اند و باید امروز هم به حقوق شهروندی همه آحاد جامعه توجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد و رفتار همدلانه می‌تواند منجر به پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی شود و به گسترش حقوق شهروندی کمک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار