نمایندگان کشورمان در 3 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز به مصاف حریفانشان رفته اند.
کد خبر: ۷۸۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 15 September 2019

تابناک / رقابت های 3 وزن دوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نتیجه 8 بر صفر مغلوب اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا کشتی شد و باید برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، آتاکان یوکسل دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان و ریو هانسو قهرمان جهان از کره جنوبی در گروه تاب هستند. در این وزن 41 نفر حضور دارند.

 

 
در وزن 87 کیلوگرم که 39 کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ از سوئد می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ختسوریانی از گرجستان و عباس اف از آذربایجان خواهد رفت. دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان و ژان بلینیوک دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از اوکراین از کشتی گیران مطرح حاضر در گروه طاهری هستند.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک پیتر اوهلر از آلمان را شکست داد. ساروی در دور بعد به مصاف  روزیلو کایند از کوبا خواهد رفت. گابریل روسیلو کایند از کوبا، بالاژ کیس دارنده مدال های طلا و برنز جهان از مجارستان، آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در گروه ساروی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار