حجت الاسلام همچنین با بیان اینکه رئیس جدید قوه قضائیه برای مبارزه با فساد در هر رده و هر لباس وارد شده است، گفت: در این کشور فردی ۱۲ هزار میلیارد تومان وام صفر درصد بدون وثیقه گرفته که باید به بیت المال برگردد و با تمام وجود از رئیس قوه قضائیه حمایت خواهیم کرد چرا که مطالبه اصلی مردم نیز همین اقدامات است.
کد خبر: ۷۷۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 06 September 2019
امام جمعه بهار گفت: امام حسین (ع) برای احیای نماز و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد که باید این فریضه در جامعه اسلامی نهادینه و عملیاتی شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نمازجمعه بهار گفت: امام حسین (ع) برای احیای نماز و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد که باید در جامعه اسلامی این مهم نهادینه و عملیاتی شود.

حجت الاسلام ارزنده همچنین عنوان کرد: با خروج آمریکا از برجام مسئولان سیاسی کشور مهلت دیگری به اروپاییان، اما باید در این مسیر هوشمندانه برخورد شود چرا که با استکبار هیچ وقت از درب مذاکره نباید وارد شد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال زمین زدن ایران است، گفت: نباید هیچ گاه فریب لبخند دشمن را خورد و باید هر قدمی که برداشته می‌شود با تضمین باشد، زیرا روشن است که آمریکا به تعهدات پایبند نخواهد بود.

امام جمعه بهار اضافه کرد: در ۶۰ روز گام سوم هم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و بهترین عمل برای مسئولان این است که از مرحله آزمایشی انرژی هسته‌ای وارد فاز صنعتی و تولید اورانیوم شوند تا دشمن را به زانو در آورند.

حجت الاسلام ارزنده همچنین با بیان اینکه رئیس جدید قوه قضائیه برای مبارزه با فساد در هر رده و هر لباس وارد شده است، گفت: در این کشور فردی ۱۲ هزار میلیارد تومان وام صفر درصد بدون وثیقه گرفته که باید به بیت المال برگردد و با تمام وجود از رئیس قوه قضائیه حمایت خواهیم کرد چرا که مطالبه اصلی مردم نیز همین اقدامات است.

امام جمعه بهار بااشاره به اینکه امروز پرچم متبرک اباعبدالله (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) وارد شهرستان بهار شد، گفت: این حرکات پیام دارد و پیام این حرکت زیر بیرق امام حسین (ع) بودن است و اینکه با تمام وجود از ولایت تبعیت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار