نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دولت در ماه‌های اخیر به کمک بانک مرکزی رفته وتوانسته نوسانات ارز را کنترل کند ضمن اینکه قیمت‌های کنترل شده به منزله مناسب بودن آن‌ها نیست و به تلاش بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۷۷۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 31 August 2019
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه خروج دولت از برجام اقدام مناسبی بوده است، گفت:خروج از برجام قابل دفاع بوده، اما باید دولت این خروج را از موضع قدرت اعلام کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های سیاسی عبادی نمازجمعه شهر همدان، با اشاره به گرامیداشت هفته دولت و تکریم یاد و نام شهدای دولت اظهار کرد: مسئولان از مردم بوده و باید همچون مردم عادی بتوانند ساده زیستی را سرلوحه زندگی خود کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان در حال حضور به موفقیت‌های زیادی دست بافته اند، اما باید بتوانیم موفقیت و عدم موفقیت‌های خود در گذشته را مورد بررسی قرار داده و از آن‌ها درس بگیرند.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دولت در ماه‌های اخیر به کمک بانک مرکزی رفته وتوانسته نوسانات ارز را کنترل کند ضمن اینکه قیمت‌های کنترل شده به منزله مناسب بودن آن‌ها نیست و به تلاش بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه خروج دولت از برجام اقدام مناسبی بوده است، افزود: خروج از برجام قابل دفاع بوده، اما باید دولت این خروج را از موضع قدرت اعلام کند.

شعبانی موثقی خروج دولت از برجام را یکی از راه‌های افزایش توان داخلی دانست و گفت: بالا رفتن ظرفیت جوانان و رشد شرکت‌های دانش بنیان از نتایج بسیار خوب خروج دولت از برجام خواهد بود.

وی افزود: اقتصاد و توان تولید داخل باید آنگونه محکم باشد که تصمیمات در سراسر دنیا نتواند آسیبی به آن وارد کند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: امنیت پایداری در کشور حاکم بوده و اجازه‌ای برای حاشیه سازی به کسی داده نمی‌شود چرا که این حاشیه سازی‌ها برای ما سم است.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه از فرا رسیدم ماه محرم و صفر خبر داد و خاطرنشان کرد: با برگزاری هرچه پرشورتر مراسم عزای سیدوسالار شهیدان پرچم محرم را برافراشته نگاه دارید.

وی تصریح کرد: مراقب باشید در انجام عزاداری هر حق الناسی برگردن خود ننداخته و با عزاداری با صدای بلند و در ساعات نامناسب مزاحم دیگران نشویم.

شعبانی موثقی مزاحمت در هنگام عزاداری را حرام شرعی دانست و گفت: پایلوت برگزاری مراسم‌ها باید مساجد بوده و هیئت امنای مساجد باید جوانان را به سمت مسجد جذب کنند.

وی در پایان از بانوان خواست تا در مراسم‌های عزاداری تماشاچی نبوده و با حضور در حسینه امام (ره) در مراسم‌ها مشارکت کنند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار