مصطفی دنیزلی کار سختی برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی‌اش دارد و باید دید به چه شکلی ترکیب تیمش را انتخاب می‌کند.
کد خبر: ۷۷۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 30 August 2019

تقابل مصطفی دنیزلی با تیم پرسپولیس در تبریز اتفاق ویژه‌ای است که از ساعاتی دیگر رقم خواهد خورد. تی‌تی‌ها پس از توقف در مقابل نفت مسجد سلیمان، حالا به دنبال این هستند که پرسپولیس را شکست دهند و با ۴ امتیاز بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی بایستند.

 در این بازی دنیزلی کار سختی برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی دارد چرا که با آمادگی فورچونه و میمبلا، او گزینه های بیشتری را در دست خواهد داشت. اما با این وجود، رشید مظاهری همچنان در درون دروازه قرار دارد. در دفاع میانی ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده بازی می‌کنند. در سمت چپ جایگاه میثم تیموری بدون تغییر باقی می‌ماند و مهدی تیکدری هم باتوجه به عملکرد خوب در بازی نخست و تمجید دنیزلی از او، انتخاب نخست سرمربی ترک تبار خواهد بود.

 

تراکتور در این بازی نیز خط هافبکی سه نفره را خواهد داشت. رضا اسدی خرید جدید پرشورها عقب تر از همه، به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند. کمی جلوتر از او احسان حاج صفی حضور خواهد داشت و مسعود شجاعی نیز به عنوان بازیساز در زمین حاضر می‌شود.

 

این در حالی است که در یکی از تمرینات تراکتور، دنیزلی حاج صفی را به پست دفاع چپ برد و میمبلا را در جای او قرار داد.

 

در خط حمله احتمال تغییر وجود دارد. مصدومیت اشکان دژاگه اگر تا زمان شروع بازی مرتفع نشود او را نیمکت نشین خواهد کرد. در این صورت رضا شکاری یا ساسان انصاری به عنوان وینگر راست بازی می‌کنند و یوکیا سوگیتا نیز در سمت چپ حاضر می‌شود. نکته جالب درباره سوگیتا این است که او در بازی نخست عملکرد خوبی نداشت اما با درخشش در تمرینات دنیزلی را مجاب کرده که از او استفاده کند.

مهاجم نوک تراکتور احتمالا ساسان انصاری خواهد بود که فورچونه هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است. دنیزلی هم این موضوع را در نشست خبری اش اعلام کرد و به همین خاطر احتمال دارد از او در نیمه دوم استفاده کند.

 

* روی نیمکت سعید مهری، میمبلا، فورچونه، شکاری و... حضور خواهند داشت.

 

* رضا اسدی فصل گذشته توانست دروازه پرسپولیس را باز کند و امروز هم انگیزه زیادی خواهد داشت.

 

* ترکیب امروز تراکتور حداقل شش بازیکن جدید نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

 

* رشید مظاهری که زمزمه حضورش به جای علیرضا بیرانوند بود، در درون دروازه تراکتور است.

 

* اکبر ایمانی و مازولا دو غایب تراکتور خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل پرسپولیس: رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی، میثم تیموری (ویلیان میمبلا) ، رضا اسدی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری.

ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :