تابناک / شهردار رشت گفت: باید بند مربوط به اضافه کاری پرسنل شهرداری در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری رشت اصلاح شده و تغییر یابد.
کد خبر: ۷۷۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 29 August 2019
شهردار لایحه اصلاح بند مربوط به اضافه کاری پرسنل شهرداری را به شورا می‌برد

 

تابناک / شهردار رشت گفت: باید بند مربوط به اضافه کاری پرسنل شهرداری در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری رشت اصلاح شده و تغییر یابد.

نشست شورای اداری شهرداری رشت که با حضور اسماعیل حاجی‌پور برگزار و به تصمیم‌گیری برای رفع یک مشکل در زمینه اضافه کاری پرسنل و کارکنان این شهرداری منتهی شد.

این نشست ستادی که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری رشت و با حضور رئیس شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد، با تصمیم‌ گیری برای تعیین تکلیف موضوع اضافه کاری پرسنل و کارکنان شهرداری رشت همراه بود.

شهردار رشت در این نشست پیشنهاد کرد تا با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی برای ایجاد انگیزه کاری هر چه بیشتر برای کارکنان و پرسنل شهرداری راهکارهایی اندیشیده شود تا میانگین متوسط اضافه کاری در قانون بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت مورد بازنگری قرار گیرد.

ناصر حاج محمدی در این جلسه تاکید کرد که مصوبه شورای اسلامی شهر رشت در این زمینه، دست شهرداری را برای تغییر روش کنونی بسته است.

شهردار رشت گفت: اگر قرار باشد تغییری در این روش ایجاد شود باید بند مربوط به اضافه کاری پرسنل شهرداری در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری رشت اصلاح شده و تغییر یابد.

سپس اسماعیل حاجی پور هم گفت: شورای شهر رشت واقعاً می خواهد که این مشکل مرتفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ادامه تاکید کرد: من با هر گونه اقدامی که در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای پرسنل باشد موافقم اما باید مدیران در تعیین اضافه کار یا مواردی امثال آن عدالت را بین کارکنان و پرسنل شهرداری رعایت کنند.

در پایان پس از بحث و بررسی در زمینه موضوع مطرح شده به وسیله شهردار رشت با نظر مساعد رئیس شورای شهر مقرر شد، شهرداری رشت در اسرع وقت لایحه اصلاح و تغییر بند مربوط به اضافه کاری پرسنل شهرداری در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ را تهیه و تقدیم شورای شهر نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار