معاون پارلمانی رئیس جمهور؛
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید در بحث توسعه استانی و پروژهای عمرانی عقب ماندگی استان جبران شود، گفت: پیشروی پروژه های عمرانی استانی نشانه از همدلی نمایندگان و دولتمردان استان است.
کد خبر: ۷۷۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 29 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، حسینعلی امیری گفت: یاد وخاطره شهیدان دولت و شهیدان استان ایلام را گرامی می داریم، در مقابل مردم ایلام باید سر تعظیم فرود آورد حداقل وظیفه جمهوری اسلامی ایران این است که ایثار شما را جبران کند.

وی افزود: وظیه دولت است که عقب ماندگی تاریخی و تلفات جنگ را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه باید در بحث توسعه استانی و پروژهای عمرانی عقب ماندگی استان جبران شود، گفت: پیشروی پروژه های عمرانی استانی نشانه از همدلی نمایندگان و دولتمردان استان است.

امیری تصریح کرد: تمام بسترهای خدمت رسانی برای مردم استان آماده و مهیا شده، این سرزمین مقدس هست چراکه خون ۹ هزار شهید در این خاک ریخته شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: در مقابل مردمی که در زمان هشت سال جنگ تحمیلی مهاجرت نکردند، مسئول هستیم چراکه در این مناطق چادر زدند و با صبوری شرایط جنگ را تحمل کردند.

وی ادامه داد: ماباید قدر این مردم را بدانیم، پذیرای از زوار امام حسین (ع) یک افتخار برای مردم استان و یک فرصت مناسب برای توسعه این استان است.

امیری عنوان کرد: حدود ۲۲۹ پروژه توسعه ای به مناسبت هفته دولت در ایلام افتتاح می شود و  بخش قابل توجهی از این پروژه ها  به سفر ریاست محترم جمهور موکول شده است.

وی افزود: کشورهای منطقه به عظمت و قدرت ملت ایران پی بردند و بر برقراری ارتباط با ماو تقاضای ملاقات با ریاست جمهوری اعلام آمادگی می کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: عامل پیروزی در چهل سال گذشته اتحاد و انسجام و همدلی در دو بعد داخلی و خارجی بوده است، تا جایی که در شرایط تحریمها باز هم شاهد توسعه و عمران در کشور هستیم، افتتاح و کلنگ زنی های امروز استان مصداق آن است.

وی افزود: در دوره  ۵۵ ماهه دولت تدبیر و امید  صادرات نفت کشور افزایش داشت، تورم یک رقمی شد و کارهای عمرانی و اقتصادی خوبی صورت گرفت در چنین وضعیتی با بد عهدی آمریکا و خروج از برجام مواجهه شدیم.

امیری گفت: کیلومتر راه آهن در این دولت اجرا شده است، ۴۴۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و ارتقاء شاخص های دولت الکترونیک در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: تأمین آب شرب ۱۵۱۱ روستا اجرای ۱۴۵ هزار و ۷۸۴ هکتار سامانه های نوین آبیاری ، بهره برداری از ۱۵۲۰ مگاوات نیروگاه حرارتی در کشور انجام شده و در ایلام هم منطقه آزاد استان در دستور کار است./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار