استاندار خراسان رضوی از برنامه ریزی برای اجرای طرح های رفع حاشیه نشینی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 22 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در افتتاحیه یک مجموعه آبی چندمنظوره در مشهد، ضمن تقدیر از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فرمانده سپاه معمار انقلاب اسلامی است؛ ما معتقدیم که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، این سپاه بوده است که کشور را نگه داشته است و اگر این ارگان نبود، کشورمان نیز وجود نداشت. لذا امیدواریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روزبه‌روز توانمندتر شده و گام‌های بزرگی را در راه پیشرفت انقلاب اسلامی بردارد.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم وجود وحدت بین همه در راه پیشرفت کشور افزود: همگی و با هر سلیقه و هر لباسی، هدف مشترکی را دنبال می‌کنیم. در حوزه پیرامون مشهد مقدس نیز اقدامات مطلوبی انجام شده و امید است با اجرای طرح نجات در ۸ محله حاشیه شهر مشهد، ۳۲ دستگاه هشت پهنه فعال شود که ۳ دستگاه از این تعداد، توسط سردار سلامی اعلام خواهد شد.

 

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: برای اجرای برنامه، به اجرای طرح کالبدی جابه‌جایی فرهنگی و همچنین مسائل امنیتی، هنری و اجتماعی نیاز داریم و امید است به زودی امکانات کافی شهرنشینی فراهم شده و شرایط اسکان افراد در داخل شهر ایجاد شود تا آن‌ها از حاشیه شهر خارج شوند که البته در این راستا، اقداماتی نیز صورت گرفته است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار