در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم داماش گیلان مقابل سرخپوشان پاکدشت قرار می گیرد
کد خبر: ۷۷۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 21 August 2019

 

تابناک / مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم داماش در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت است که این بازی عصر فردا ( پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه) در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.

میثم محبوب افزود: تیم فوتبال داماش گیلان در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته اول ، شنبه هفته جاری در بابل مقابل تیم رایکا این شهر قرار گرفت که در نهایت توانست با این حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یابد.

وی ادامه داد: این تیم در هفته دوم میزبان است و بازی خود را باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت انجام دهد که امیدواریم داماش بتواند در اولین بازی خانگی خود، نخستین پیروزی خود را نیز کسب کند.

محبوب بیان کرد: با توجه به این امر و اولین میزبانی تیم داماش گیلان، انتظار داریم طرفداران و هواداران داماش از این بازی استقبال شایانی داشته باشند و همانند گذشته با تمام وجود از تیم خود حمایت کنند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشته و بازی های قابل قبولی نیز برگزار کرده بود، با خرید امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر به رقابت های لیگ دسته اول راه یافت.   

منبع: ايرنا
برچسب ها: داماش گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار