نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت را بسیار مطلوب و ستودنی دانست.
کد خبر: ۷۷۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 18 August 2019
به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، دکتر "محمد مهدی زاهدی" به همراه فرماندار شهر کرمان در حاشیه بازدید از کشفیات کلانتری ۱۵ این فرماندهی، اظهارداشت: مجموعه انتظامی شهرستان کرمان بدون هیچ چشم‌داشتی به صورت شبانه روزی امنیت را در سطح شهر برقرار کرده که عملکرد این فرماندهی بسیار مطلوب، قابل تقدیر  و ستودنی است.
وی بیان کرد: پلیس به عنوان نهاد مورد اعتماد مردم همیشه در همه صحنه‌ها حضور چشمگیر داشته و دلسوزانه خدمتگزار شهروندان بوده که این تفاوت پلیس اسلامی با دیگر کشور‌ها است.
دکتر زاهدی تصریح کرد: امروزه کشور عزیزمان ایران از امنیت خوبی برخوردار می‌باشد که این نتیجه تلاش همه دستگاه‌های متولی امنیت به خصوص پلیس در این عرصه است.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی به برنامه ریزی و اشراف اطلاعاتی مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان برای مدیریت معضلات اجتماعی و پیشگیری از تبدیل شدن این مسائل به چالش‌های امنیتی، گفت: به حول و قوه الهی فرماندهان و کارکنان انتظامی شهر کرمان در سال جاری در تمامی ماموریت‌های محوله موفق و سربلند بوده اند.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت در جامعه است، به طوری که بدون امنیت زندگی و فعالیت مردم امکان پذیر نیست.
زاهدی افزود: پلیس با تلاش شبانه روزی خود امنیت و آرامش را که یکی از ارکان تشکیل جامعه سالم و پویاست به ارمغان آورده، از این رو کار و فعالیت در نیروی انتظامی مقدس است و کارکنان آن باید قدردان و شکرگزار این موقعیت باشند.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجاهدانه پلیس در برقراری نظم و امنیت، خاطر نشان کرد: با توجه به ماموریت‌های پلیس، شما باید نسبت به حق الله و حق الناس حساس باشید و از این حقوق دفاع کنید که این کار بسیار ارزشمندی است.
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار