کد خبر: ۷۷۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 17 August 2019
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول به مصاف یکی از نمایندگان استان کرمان خواهد رفت.
 
 
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نخست فصل جدید لیگ دسته اول عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم مس رفسنجان یکی از نماینده های استان کرمان در این رقابت هاست به همین بهانه قصد داریم به بررسی ۶ دیدار اخیر سپیدرودی ها با تیم های کرمانی بپردازیم.
 
سالیان زیادی از آخرین حضور سپیدرودی ها در لیگ دسته اول نمی گذرد سپیدرودی چهار فصل پیش از لیگ دسته دوم به لیگ یک رسیدند‌ و در فصلی که به لیگ دسته اول راه یافتند تیم های مس کرمان ، مس رفسنجان و گل گهرسیرجان سه نماینده استان کرمان در این رقابت ها بودند.
 
 در پایان آن فصل لیگ یک سرخپوشان رشتی موفق شدند با هدایت علی نظرمحمدی به زودی به سطح اول فوتبال (لیگ برتر) برسند. رشتی ها در راه صعود ۶ بار با تیم های استان کرمان دیدار کردند و نشان دادند بهتر از هر تیمی راه امتیاز گرفتن از این تیم ها را می دانند.
 
شاگردان نظرمحمدی دو دیداری که در آن فصل حضورشان در لیگ یک برابر تیم مس رفسنجان انجام دادند شکست نخوردند چرا که یک دیدار با تساوی بدون گل و دیگری را با برتری یک بر صفر به پایان رساندند.
 
مس کرمان در آن فصل ناکام ترین تیم کرمانی برابر سپیدرود رشت لقب گرفت چرا که حتی نتوانست یک امتیاز نیز از این تیم بگیرد. مس کرمان هم بازی رفت و هم بازی برگشت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.
 
گل گهر سیرجان که این فصل در لیگ برتر حضور دارد در آن فصل با سپیدرود دو دیدار صورت داد. گل گهر تنها تیم استان کرمان بود که موفق شد این تیم شمالی را شکست دهد. سیرجانی ها یک دیدار را با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و بازی برگشت را با نتیجه سه بر دو پیروز شدند.
 
نکته قابل توجه برای شاگردان نظرمحمدی این است که آن ها در ۵ دیدار از این شش تقابل با تیم های کرمانی موفق به کلین شیت شده اند و هیچ گاه در خانه بازی را به تیم های کرمانی واگذار نکرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار