این خوشحال کننده است که هواداران زیادی داریم ولی برای من این بیشتر خوشحال کننده بود که هواداران زیادی از ایران و تهران که لیورپولی بودند اینجا بودند و از پیروزی ما خوشحال شدند. این نکته بیشتر خوشحال کننده است.
کد خبر: ۷۷۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 15 August 2019

 

سرمربی تیم لیورپول می‌گوید حضور هواداران ایرانی لیورپولی در فینال سوپر جام فوتبال اروپا برایش بسیار خوشحال کننده بوده است.

در دیدار سوپرجام فوتبال اروپا دو تیم لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چلسی قهرمان لیگ اروپا در استانبول ترکیه مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند در ضربات پنالتی شاگردان فرانک لمپارد را پنج بر چهار شکست دهند.

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در کنفرانس خبری بعد این بازی و در پاسخ به سوال ایسنا، درباره ایرانیان هوادار لیورپول و همچنین ایرانی‌هایی که در دوران سرمربی‌گری او در دورتموند طرفدار این تیم آلمانی بودند، اظهار کرد: برای من خیلی جالب و خوب است که هواداران کار ما را دنبال می کنند. البته فکر کنم بدانید من با دو بازیکن ایرانی سیروس دین محمدی و سرژ یک تیموریان هم تیمی بودم. آن‌ها از بازیکنان با تجربه ایرانی بودند.

او ادامه داد: این خوشحال کننده است که هواداران زیادی داریم ولی برای من این بیشتر خوشحال کننده بود که هواداران زیادی از ایران و تهران که لیورپولی بودند اینجا بودند و از پیروزی ما خوشحال شدند. این نکته بیشتر خوشحال کننده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: یورگن کلوپ ، لیورپول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار