کد خبر: ۷۷۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 15 August 2019

تابناک / سرهنگ رحیم شعبانی رییس پلیس آگاهی گیلان گفت: در پی وقوع سرقت‌های حرفه‌ای منازل در تیرماه سال جاری در شهرستان رشت و شهر‌های مختلف گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی احدی از سارقان را شناسائی کردند.

او تصریح کرد: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی از حضور سارق شناسایی شده در استان گیلان مطلع شده و وی را در حالی که به همراه همدستانش پس از ارتکاب چند فقره سرقت در شهر رشت با خودروی پژو ۲۰۶ به سمت شهرستان بندرانزلی در حال حرکت بود را تحت تعقیب قرار داده و به آن‌ها دستور توقف دادند.

سرهنگ شعبانی ادامه داد: متهمان بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کردند که با تیراندازی پلیس به سمت خودروی سارقان و پنچر شدن لاستیک خودروی آن‌ها به ناچار متوقف و در این راستا ۳ نفر دستگیر شدند.
شعبانی تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان و همچنین خودروی آن‌ها مقادیر زیادی طلاجات، پول نقد مسروقه و ابزار و آلات جرم کشف شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به ۳۵ فقره سرقت منزل در رشت و شهر‌های دیگر استان گیلان اعتراف کردند، بیان داشت: متهمان دستگیر شده اهل و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند که پس از ارتکاب سرقت دوباره به محل سکونت خود مراجعت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهمان ۲۶، ۲۷ و ۲۹ ساله دارای سوابق متعدد سرقت هستند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده افراد مشکوک و پرسه‌زن در کوچه‌های خلوت و جلوی مغازه‌ها بلافاصله مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار