کد خبر: ۷۷۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 15 August 2019
 

تابناک / از آغاز تعطیلات تابستانی تا امروز، ۱۰۴ هزار و ۳۹۷ نفر در قالب ۲۸ هزار و ۹۹۹ خانوار فرهنگی در مراکز رفاهی فرهنگیان اسکان یافته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به حضور ۳۱۳ هزار و ۱۹۱ نفر روز از ۲۸ خرداد تا به امروز گفت: بیشترین گردشگران به ترتیب از استان های: خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و خوزستان بودند که مقصد بیشتر مسافران فرهنگی در گیلان به ترتیب شهرهای: رشت (آموزش و پرورش ناحیه دو) آستارا و بندر انزلی بوده است.

او با برشمردن برخی اقدامات آموزش و پرورش استان در آمادگی هر چه بیشتر میزبانی از مسافران فرهنگی افزود: در تابستان امسال با استقرار ۲۷ پایگاه ستاد اسکان، ۱۶۵ مدرسه با ظرفیت هزار و ۳۵۳ کلاس شامل: ۹۰ کلاس ویژه، در گروه الف ۸۴۵ و در گروه ب ۴۱۸ کلاس درس، آماده خدمت رسانی به مسافران فرهنگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین ۱۱ مرکز رفاهی دارای ۱۴۸ سوئیت با ظرفیت ۵۲۳ تخت و سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در شهرهای: رضوانشهر، فومن و انزلی با ظرفیت ۵۲۳ تخت میزبان مسافران فرهنگی هستند.

جهان آرای در مورد نحوه ثبت نام مدارس زیر پوشش ستاد اسکان افزود: متقاضیان استفاده از مدارس ستاد اسکان می‌توانند از تاریخ ۲۸ خرداد تا نیمه شهریور امسال با مراجعه به نشانی www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل سفر خود اقدام کنند.

گفتنی است در تابستان پارسال تعداد ۶۲ هزار و ۳۴۲ خانوار معادل ۲۲۴ هزار و ۴۳۲ نفر از مراکز زیرپوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان بهره‌مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار