نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران نقش مهمی را در امر اطلاع رسانی در جامعه دارند و باید در جامعه فضایی ایجاد شود که خبرنگاران آزادانه اظهار نظر کرده و نارسایی‌ها را به مسولان گوشزد کنند.
کد خبر: ۷۷۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 15 August 2019

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران نقش مهمی را در امر اطلاع رسانی در جامعه دارند و باید در جامعه فضایی ایجاد شود که خبرنگاران آزادانه اظهار نظر کرده و نارسایی‌ها را به مسولان گوشزد کنند.

به گزارش تابناک همدان از ملایرمحمد کاظمی با اشاره به رسیدگی به پرونده خبرنگاران در قوه قضاییه بیان کرد: جلسه برای خبرنگاران باید با حضور هیات منصفه برگزار شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بعد از خروج امریکا از برجام و سختی‌ها و مشکلات اقتصادی که در کشور رقم خورد ملت و نظام ما با اقتدار کامل ایستاده و سر تسلیم در برابر دشمن فرود نمی‌آورند.

کاظمی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری افزود: باید فضایی فراهم شود تا افراد با هر سلیقه‌ای در انتخابات شرکت کنند تا شاهد حضور پر رنگ اقشار مختلف و انتخاباتی با شکوه در کشور باشیم.

وی در در خصوص عملکرد مجلس در این دوره گفت: با توجه به گفته امام راحل که فرمودند: مجلس باید در راس امور باشد، شاید بتوان گفت: امروز مجلس در راس امور نیست و به دلایلی که مصلحت کشور اقتضا می‌کند ما نمی‌توانیم برخی موارد مانند استیضاح، سوال و.. را داشته باشیم.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته کارنامه قابل قبولی را به مجلس نمی‌دهم و از عملکرد آن راضی نیستم.

 نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این دوره نمایندگان مجلس مردم در ملایر اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شده، در طرح هادی روستایی کار‌های خوبی شد که در این دوره در حال حاضر ۲۵ روستا خاک برداری، و در ۳۴ روستا نیز فاز دوم طرح هادی اجرا شده است.

وی رفع مشکل آب آشامیدنی روستاها را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: چند مجتمع آب روستایی در حال اجرا بوده و در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

 کاظمی با اشاره به اقدامات گسترده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر نیز گفت: طرح‌های زیادی انجام شده که در حال رایزنی هستیم بتوانیم با حضور وزیر بهداشت و درمان این طرح‌ها را افتتاح کنیم.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: در این راستا در محور‌های اصلی شهرستان از جمله چهار بانده شدن محور ملایر، آورزمان و مسیر ملایر، توره و سامن بازسازی‌ها در حال پیگیری و انجام است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه صنعت نیز سال گذشته شاهد افتتاح واحد فروسلیس، راه اندازی کارخانه فولاد و طرح توسعه بافتسان در آینده نزدیک با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی فعلی هستیم افزود:در حوزه مبل و منبت نیز تلاش شده تا فضای ذهنی مسوولان کشوری و استانی به سمت ملایر معطوف شده و شاهد جهانی شدن مبل و منبت ملایر در آینده نزدیک باشیم.

 وی همچنین با اشاره به تعامل خوب دو نماینده ملایر گفت: در انتخاب مدیران ما به صورت مسقیم دخالت نداریم و همه هم و غم ما انتخاب مدیران بومی است و در صورت نبود مدیران بومی با توجه به نیاز و صلاح شهرستان از مدیران غیر بومی توانمند استفاده می‌کنیم.

کاظمی با بیان اینکه همه کسانی که در ادارات و نهاد‌ها مسوولیت دارند موظف به انجام وظیفه و خدمت به مردم هستند گفت:مدیران با هر سلیقه و قشری که باشند باید با روحیه جهادی و با هدف خدمت به مردم کار کنند و مهم برای ما خدمت به مردم است.

وی تاکید کرد: باید موانع و مشکلات تولید و واحد‌های صنعتی شهرستان رفع شود که در این راستا در ستاد تسهیل پیگیری‌ها انجام شده و تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات واحد‌های تعطیل و یا دارای مشکل شده و تعدادی از واحد‌ها به چرخه کار بازگشته و اگر واحدی پیگیری نشده متولی و صاحبان آن رغبتی برای ادامه فعالیت نداشته اند.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای جهانی شدن مبل ومنبت نیز باید آیتم‌های مختلف را طی کرده گفت: یکی ازآیتم‌ها فعالیت و حضور بانوان در این رشته است که در این زمینه کار‌های خوبی شده و بحث استفاده از سی ان سی نیز با توجه به اینکه نمی‌توان استفاده از سی ان سی را ممنوع کرد باید به سمتی پیش برود که مردم به سمت خرید محصول هنر دست بروند تا این هنر حفظ شود. 

وی در ادامه با اشاره به برخورد با مفاسد اقتصادی خبر داد: طرح مبارزه با مفاسد در مجلس مصوب شده و طرحی در مرحله اجرای نهایی است که همه اموال و دارایی‌های مسوولان کشوری و لشگری مورد بررسی قرار بگیرد 

کاظمی یاد آور شد: در برخورد با مفاسد نیز محاکم قضایی با توجه به دستور مقام معظم رهبر مبنی بر علنی بودن جلسات محاکم کار به خوبی پیش می‌رود و جای تشکر از قوه قضاییه را داریم و مجلس نیز حمایت می‌کند.

 وی همچنین با اشاره به اختصاص ۱۴ هزار میلیارد دلار برای تامین کالا‌های اساسی اظهار داشت: قرار بود کالا‌های اساسی به صورت کوپنی به مردم برسد که اقدامی انجام نشده و با توجه با بالا رفتن هر روز قیمت‌ها باعث فشار به مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه وی در کمیسیون‌های مجلس عضویت داشته و از نمایندگان فعال مجلس است عنوان کرد: امیدوارم بتوانم تا پایان دوره نمایندگی به مردم خدمت کنم.

وی همچنین با اشاره به حضور آمریکا در منطقه و دخالت در امور کشور‌های منطقه بیان کرد: آمریکا، انگلیس و اسراییل در خلیج فارس هیچ جایگاهی ندارند و خود کشور‌های محدوده خلیج فارس باید خودشان امنیت کشورهایشان را تامین کنند.
مدیران با روحیه جهادی کار کنند/ کشور‌های محدوده خلیج فارس باید خودشان امنیت کشورهایشان را تامین کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار