کد خبر: ۷۷۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 14 August 2019
 

تابناک / مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد : دانش آموز روباری که از معلم کتک خورده بود فلج نشده است.

 
حمایت آموزش و پرورش گیلان از دانش آموز رودباریدر پی پخش انتشار شایعه فلج شدن دانش آموز روباری که اسفند پارسال از معلم کتک خورده بود مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا وسیما گفت : بررسی های پزشکی قانونی نشان می دهد این پسر بچه فلج نشده است.

نادر جهان آرای افزود : برای کامل شدن تحقیقات ، پزشکی قانونی و پزشک متخصص این دانش آموز را دوباره معاینه خواهند کرد.
وی گفت : 25 اسفند ماه پارسال در یکی از مدارس ابتدایی شهر رستم آباد رودبار معلمی در ساعت زنگ ورزش یکی از دانش آموزان پسر پایه ششم را با لگد زد که این کار باعث شکستکی خفیف در ناحیه پا او شد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود : پزشکی قانون به وی 2 ماه طول درمان داد.

نادر جهان آرای با اشاره به اینکه هیچ معلمی حق تنبیه بدنی و لفظی دانش آموزان را ندارد و در هر صورت تخلف است گفت : پرونده معلم متخلف در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش گیلان بررسی و رای نهایی اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای سلامتی کامل این دانش آموز از هیچ کوششی دریغ نمی کند تصریح کرد : با توجه به اینکه این حادثه در روزهای پایانی سال گذشته اتفاق افتاده بود آموزش و پرورش برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموز 12 جلسه معلم خصوصی به منزل وی فرستاد تا عقب ماندگی های تحصیلی وی جبران شود که همین امر باعث شد تا وی در امتحانات نهایی قبول شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در پایان اعلام کرد : اداره کل آموزش و پرورش گیلان تا سلامتی کامل این پسر بچه رودباری تمام هزینه های پزشکی وی را پرداخت می کند و تاکنون نیز بخش از آن ر ابه خانواده وی پرداخت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار