کد خبر: ۷۷۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 14 August 2019
تابناک / رییس شورای شهر رشت در خصوص انتخاب خود ه عنوان رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه اکنون مسئولیت سنگینی بر عهده بنده گذاشته شده است گفت: تا یک ربع پیش از آغاز جلسه قرار نبود به‌ عنوان رئیس انتخاب شوم.

اسماعیل حاجی پور رئیس سال سوم شورای اسلامی شهر رشت، در خصوص  انتخاب به‌ عنوان رئیس شورا، اظهار داشت: از زحمات سید امیر حسین علوی در دو سال گذشته که ریاست شورای شهر رشت را بر عهده داشتند، تشکر می‌کنم. اکنون مسئولیت سنگینی بر عهده بنده گذاشته شده است و تا یک ربع پیش از آغاز جلسه نیز قرار نبود به‌ عنوان رئیس انتخاب شوم.

وی با بیان اینکه جایگاه‌ها نمی‌توانند به افراد شخصیت بدهند، بیان داشت: قطعاً کسی که بخواهد از جایگاه خود شخصیت طلب کند، موفق نخواهد شد.
رئیس سال سوم شورای شهر رشت، افزود: احمد رمضانپور استاد بنده هستند و به خواسته ایشان تصمیم گرفتم تا این بار سنگین را به دوش بکشم و در این راه امیدوار هستم تا با همکاری تمامی اعضای شورا بتوانیم در راه توسعه شهر رشت قدم برداریم.
حاجی پور در پایان با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خواهم تا با اخلاق‌ مداری در کنار ما حضور داشته باشند، اذعان داشت: از تمامی دستگاه‌ها می‌خواهم که در کنار ما بوده و به شورای شهر رشت کمک کنند. ریاست شورا جایگاه خاصی نیست و تنها بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار