یک واحد تولید خوراک دام در جاده ماهشهر - رامشیر که به انبار مخفی دپوی کالای قاچاق تبدیل شده بود با تلاش ماموران انتظامی شناسایی شد.
کد خبر: ۷۷۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 12 August 2019

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرماهشهر با رصد اطلاعاتی و شبانه روزی یک انبار را در محور مواصلاتی ماهشهر- رامشیر را  شناسایی کردند.

سردار حیدر عباس زاده افزود:در بررسی های به عمل آمده مشخص شد انبار مذکور تحت پوشش مرکز تولید خوراک دام اقدام به دپو کالای قاچاق می کند.

وی بیان داشت: با اقدامات تخصصی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، گروهی از ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۲۱۳ طاقه پارچه حجیم، ۱۱۲ اره برقی، ۶۰۰ دستگاه سنگ جت برقی فلز بر و ۸ دستگاه موتورجوش فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

وی به دستگیری ۲ متهم در این رابطه اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی لوازم کشف شده در این انبار را بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد با مخلان اقتصادی توسط نیروی انظامی استان خوزستان به ویژه پدیده شوم قاچاق بخصوص قاچاق سازمان تاکید کرد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: کالای قاچاق ، ماهشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار