مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در آئین تجلیل از خبرنگار حوزه روابط عمومی پالایشگاه گفت: خبرنگاری، حرفه ایی است که عشق و علاقه لازمه موفقیت برای انجام آن است.
کد خبر: ۷۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 10 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار داری پور با اشاره به اینکه خبرنگاران استان ایلام در زمینه های مختلف همگام و همدل با مردم و مسئولان بوده اند، افزود: دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت ملت و مراقبت از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و منافع ملی با روشن گری و حقیقت جویی در عرصه آگاهی ممکن می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران استان ایلام نقش مهمی در زمینه هموار کردن بستر توسعه این دیار دارند،اظهار داشت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها در پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته ای است که در راه روشنگری، حقیقت جویی و آگاه‌سازی به جامعه نقشی بی‌بدیل بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران استان با نگارش قلم خود، تجسم امانت داری و تعهد را بدون هیچ گونه چشم داشتی وظیفه خویش دانسته که امروزه می بایست به پاس زحمات آنان مورد تجلیل قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران استان در زمینه پوشش خبری این پالایشگاه همکاری صمیمانه ای با روابط عمومی این شرکت داشته اند که از آنان تشکر و قدردانی می شود.

به مناسبت 17 مرداد،از خبرنگار حوزه روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام به نمایندگی از اصحاب رسانه استان تجلیل شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار