اگر خبر ساخت نودپلاس درست باشد یعنی جناح مخالف عادل توانسته اند در جنگ قدرتی که در پشت پرده صداوسیما است پیروز شوند و حالا حالاها نباید منتظر بازگشت فردوسی پور به قاب تلویزیون باشیم.
کد خبر: ۷۷۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 10 August 2019

 

تابناک / چند وقتی است دوباره بحث های زیادی پیرامون بازگشت احتمالی عادل فردوسی پور مطرح می شود. با این حال با روندی که شبکه سه در گروه ورزش این شبکه پی می گیرد بعید است این اتفاق بیفتد. هرچند خود فردوسی پور هم احتمالا با شرایط فعلی تمایلی به بازگشت نداشته باشد.

به گزارش سلام نو، عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر شماره یک و مزدک میرزایی به عنوان گزارشگر شماره دو این سالهای صدا و سیما همواره مورد توجه هواداران فوتبال بوده اند. پس از حذف عادل و مهاجرت غیرمنتظره مزدک میرزایی به نظر می رسد دست تلویزیون از آنچه فکر می کرد بیشتر خالی شده است. شاید برای همین است که در دو هفته اخیر بارها رسانه ها به احتمال بازگشت عادل پرداختند.

چند روز پیش کلیپی از جواد خیابانی در گفت و گو با آنتن پخش شد که در آن خیابانی از بازگشت عادل به قاب صدا و سیما گفته بود. در این کلیپ که به طرز قابل توجهی در فضای مجازی همه گیر شد جواد خیابانی گفته بود: به مردم ایران می گویم که عادل دارد به تلویزیون برمی گردد. با شروع لیگ برتر شاهد گزارش عادل در تلویزیون خواهیم بود. برخی اختلاف نظرها بوده است که با توجه به روند موجود حل شده من خودم هم با او صحبت کرده‌ام و از صحت ماجرا خبر دارم. همچنین دیگر دوستان من در صدا و سیما نیز این خبر را داده اند.  فردوسی پور باید باشد، همه می‌دانند که من اهل مبالغه نیستم ولی این را می گویم که اگر عادل نباشد، نمی‌شود و یک چیز کم است.

با این حال خبر بازگشت عادل به تلویزیون خیلی زود تکذیب شد. پس از صحبت های خیاباتی خبر رسید شبکه سه هیچ پیشنهاد رسمی به عادل فردوسی پور برای گزارش فوتبال نداده است. طبیعی هم است. وقتی حذف عادل تبدیل به یک پروژه شود منطقی نیست با بازگشت عادل اهداف حذف کنندگان عادل این قدر آسان زیر سوال برود.

 

چند وقت پیش حشمت الله فلاحت پیشه کسی که تا همین چند ماه پیش در راس کمیسیون امنیت ملی بود گفت و گویی با خبرآنلاین انجام داد و در آن از دلایل پایان برنامه نود گفت. او از پروژه ای هشت ماهه برای حذف فردوسی پور خبر داد و گفت تنها دلیل کنار زدن عادل فردوسی پور از سوی حذف کنندگان محبوبیت اوست.

حالا و در شرایطی که دوباره بحث حضور فردوسی پور در صداوسیما داغ شده خبرها حکایت از ساخت برنامه ای به عنوان نودپلاس با اجرای محمدحسین میثاقی دارد. برنامه ای که قرار است نبود یک برنامه جامع برای بررسی تحلیلی بازی های لیگ را پر کند. محمدحسین میثاقی اگرچه همواره خود را شاگرد عادل فردوسی پور دانسته اما پس از حذف عادل از صداوسیما بسیاری او را شاگردی ناخلف دانستند که پشت استادش را خالی کرده است. اگر خبر ساخت نودپلاس درست باشد یعنی جناح مخالف عادل توانسته اند در جنگ قدرتی که در پشت پرده صداوسیما است پیروز شوند و حالا حالاها نباید منتظر بازگشت فردوسی پور به قاب تلویزیون باشیم.

عادل فردوسی پور پس از آنکه شایعه پیشنهاد شبکه اینترنشنال و نپذیرفتن توسط او در رسانه ها مطرح شد حالا در سکوت و آرامش در خانه اش نشسته و هفته ای چند نوبت به عنوان استاد دانشگاه برای تدریس به دانشگاه شریف می رود. حذف او از صداوسیما مانند بسیاری از کسانی که در صداوسیما ممنوع الکار شده اند باعث افزایش محبوبیتش شده و حالا باید منتظر ماند و دید با سرمایه ای مثل عادل فردوسی پور که توانایی جذب حداکثری مخاطب برای صداوسیمای ناکارآمد ما دارد در آینده نزدیک چگونه برخورد خواهد شد؟

برچسب ها: عادل فردوسی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار