رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی گفت: لزوم نام گذاری یک میدان در شهر به نام خبرنگار و میدان خیرین ارومیه بهترین گزینه برای انجام این کار است.
کد خبر: ۷۷۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 09 August 2019

 

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، یوسف پیربوداقی، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی، عصر دیروز، ۱۷ مردادماه، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری سه جشنواره ابوذر، رسانه و آیات و رسانه‌نگاران انقلاب از اهم کارهای سال گذشته بود.

وی ادامه داد: همگام با دیگر ارگان‌ها، انجام برخی تفاهم‌نامه‌ها با سازمان‌ها از دیگر فعالیت‌هایی بود که طی سال گذشته انجام شد و اولین سالی بود که سه جشنواره در استان برگزار گردید.

پیربوداقی با اشاره به اینکه سال خوبی برای رسانه‌ها نبود و بحران افزایش قیمت کاغذ را داشتیم، خاطرنشان کرد: توسعه، شاخص‌ها و ابزارهای خاص خود را دارد و مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین آن سرمایه اجتماعی است و اگر سرمایه اجتماعی پایین آید، توسعه نیز لطمه خواهد دید.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با پرهیز از تفرقه، سرمایه اجتماعی را پررنگ کنند و جامعه رسانه استان حق دارد که انتظار داشته باشد تا حداقل میدانی در شهر به نام خبرنگار نام‌گذاری شد.

وی در پایان با مطرح کردن خواسته‌های خبرنگاران از مسؤولان خاطرنشان کرد: از مسؤولان درخواست می‌شود یک میدانی در شهر به نام خبرنگاران نام‌گذاری شود و میدان خیرین ارومیه بهترین گزینه برای انجام این کار است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار