استاندار آذربایجان غربی گفت:با یکی از موسسات آموزش عالی رایزنی شده تا رشته کارشناسی ارشد ارتباطات را در استان راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۷۷۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 09 August 2019

 


به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، عصر دیروز، ۱۷ مردادماه، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران در آگاه‌سازی جامعه به‌منظور مشارکت جدی‌تر در مدیریت، گفت: دستیابی به توسعه پایدار، منوط به نقش‌آفرینی جدی خبرنگاران است.

وی ادامه داد: خوشبختانه هر روز که می‌گذرد، شاهد تعامل بیشتر خبرنگاران در مسیر دستیابی به توسعه استان هستیم و خبرنگاران باید در مدیریت استان کمک‌حال ما بوده و رسالت سنگینی که خبرنگاران عهده‌دار هستند، می‌تواند برای رفع عقب‌ماندگی‌های استان موثر باشد.

شهریاری با بیان اینکه از نقد بی‌رحمانه به‌دور از تهمت و تخریب استقبال می‌کنیم، افزود: نقد بی‌رحمانه را برای شتاب‌بخشی به روند توسعه استان مفید می‌دانیم و با روی باز از این انتقادات استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه فضای حاکم بر رسانه‌های استان، فضایی هم‌دلانه و توسعه‌مدار است، تصریح کرد: انتظار داریم خبرنگاران مشکلات موجود درخصوص نحوه عملکردها را بی‌رحمانه نقد و مطرح کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود در استان گفت: با یکی از موسسات آموزش عالی رایزنی شده تا رشته کارشناسی ارشد ارتباطات را در استان راه‌اندازی کند تا خبرنگاران و علاقه‌مندان به این رشته مجبور نشوند به استان‌های همجوار سفر کنند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار