فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
فرمانده سپاه روح‌الله استان با اشاره به برگزاری کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در مهرماه گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی بستری مناسب برای فضاسازی در راستای کنگره شهدا هستند که باید از این بستر و ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم
کد خبر: ۷۷۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 08 August 2019
رسانه‌ها بستری مناسب برای فضاسازی در راستای برگزاری کنگره شهدا هستند
به گزارش تابناک مرکزی -  سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اینکه در شرایط جنگ روانی انتظار از رسانه بالا می رود گفت: با توجه به برگزاری کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی جو قالب در استان مرکزی باید کنگره شهدا باشد چراکه این یک ضرورت مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی، ادامه و استمرار ارزش های دفاع مقدس را یک ضرورت مهم خواند و افزود: ارزش هایی چون استقلال و حاکمیت سیاسی، عزت و کرامت ملت ایران، مردم سالاری و در صحنه بودن مردم که از دستاوردهای مهم انقلاب هستند باید به گونه ای تبیین شوند که به طور برجسته خود را نشان دهند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه گفتمان امام و شهدا عدالت محوری بود گفت: شهدای انقلاب اسلامی برای تحقق انقلاب جانشان را فدا کردند و این‌ها باید به گونه ای بازخوانی شوند که مردم آنها را احساس کنند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در راستای تخریب ارزش‌ها بیان داشت: دشمن به نام آزادی آسیب‌های اجتماعی همچون کشف حجاب را ترویج می‌دهد ولی قطعاً موفق نخواهد شد چراکه پوشش ناموس برای ایرانیان یک اصل پذیرفته‌شده است و ملت نخواهند گذاشت به آن خللی وارد شود.
کریمی، کار تبیینی در کنگره شهدا را نیازمند فضاسازی دانست و ادامه داد: رسانه‌ها و فضای مجازی بستری مناسب برای فضاسازی در راستای کنگره شهدا هستند که باید از این بستر و ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.
وی در این خصوص تصریح کرد: از یک اطلاع‌رسانی ساده تا تهیه محتویات با محوریت کنگره شهدا می‌تواند در این موضوع نقش مهمی را ایفا کند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در کنگره شهدای استان و برنامه های فرهنگی ذیل آن سعی شده به ظرفیت های استانی توجه ویژه ای شود گفت: ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه هنری و تئاتری در استان وجود دارد که باید به درستی ساماندهی شوند و امروز استفاده از ظرفیت های استانی یک ضرورت است و باید مورد توجه همگان باشد.
وی با اشاره به محتویاتی که در خصوص کنگره و اجلاسیه ها تهیه شده عنوان کرد: کارها و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده که رسانه ها می توانند از آنها جهت نشر در فضای مجازی استفاده کنند.
کریمی بهره بردن از شخصیت معنوی حضرت امام(ره) را یک سعادت مهم برای استان مرکزی خواند و افزود: قرارگاه حضرت امام(ره) می تواند در راستای تبیین سیره امام خمینی(ره) به جامعه کمک های خوبی انجام می دهد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: کنگره شهدا دایره گسترده ای دارد و الحمدلله سفره ای توسط شهدا در استان مرکزی پهن شده که باید اولا قدر بدانیم و دوما در راستای آن بتوانیم خدمت کنیم و هرکس که نقطه نظری در این راستا دارد می تواند نقطه نظرات را اعلام کند و شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند و همه باید در جهت تکریم قهرمانان ملی در میدان کنگره نقش آفرینی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار