با نظر کادرفنی تیم فوتبال مسجدسلیمان، پنج بازیکن دیگر از لیست بازیکنان این تیم خط خوردند.
کد خبر: ۷۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 03 August 2019

با نظر مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و بعد از بررسی های صورت گرفته، پنج بازیکن از فهرست بازیکنان این تیم در لیگ برتر خط خوردند و به نظر می رسد تلاش برای جذب بازیکنان جانشین نیز آغاز شده است.

حمید طاهری‌فرد هافبک فصل گذشته تیم مس رفسنجان که در تیرماه امسال با امضای قرارداد داخلی به نفت مسجدسلیمان پیوسته بود از تیم نفت کنار گذاشته شد و به مس رفسنجان برگشت.

وحید خشتان، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان هم که در تیرماه امسال با نفت مسجدسلیمان قرارداد داخلی امضا کرده بود نیز نتوانست در بازی‌های تدارکاتی رضایت کادر فنی نفت را جلب کند و از این تیم خط خورد.

همچنین علی آل‌کثیر مهاجم خوزستانی که فصل قبل در داماش گیلان بازی می‌کرد، سومین بازیکن جدیدی است که نام وی در لیست خروجی نفتی‌ها قرار گرفت و پس از چند هفته حضور در تمرینات از تیم نفت مسجدسلیمان کنار گذاشته شد.

فرشید مهمدی و اکبر آفاقی دو مهاجم فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان هم از لیست نفتی‌ها خط خوردند و این دو مهاجم باید به دنبال پیدا کردن تیم جدیدی باشند.

دوره نقل و انتقالات تابستانی تا روز ۶ شهریور ۹۸ ادامه خواهد داشت و تیم‌ها می‌توانند تا آن تاریخ نسبت به جابجایی بازیکنان اقدام کنند.

شایان ذکر است، روند نقل و انتقالات تیم نفت مسجدسلیمان طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت و پس از مشخص شدن زمان شروع فصل جدید لیگ برتر لیست نهایی بازیکنان نفت از سوی مهدی تارتار اعلام خواهد شد.
 

منبع: مهر
برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار