رییس خانه مطبوعات ایلام؛
رییس خانه مطبوعات ایلام بر پالایش اعضای خانه مطبوعات استان تاکید کرد و گفت: هرگونه درخواست جدید برای عضویت در خانه مطبوعات ایلام تا پیش از روز خبرنگار امسال تایید نخواهد شد.
کد خبر: ۷۶۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 03 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمید کرمی اظهار کرد : در نشست رسانه ای ماه گذشته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه بر پالایش اعضا خانه مطبوعات استان تاکید و این کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: پس از پایان انجام پالایش اعضا که اکنون در دست اقدام است هیچگونه درخواست جدیدی برای عضویت در خانه مطبوعات استان توسط این خانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و تایید نخواهد شد.

وی اضافه کرد: عضو گیری جدید اعضا خانه مطبوعات استان ایلام بعد از ۱۷ مردادماه روز خبرنگار امسال مطابق روال گذشته انجام خواهد گرفت.

رییس خانه مطبوعات ایلام با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: برنامه ریزی برای برگزاری آیین گرامیداشت و بزرگداشت روز خبرنگار در مرکز این استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان و دستگاه های اجرایی در دست اقدام است.

بیش از ۱۵۰ نفر در ایلام در خانه مطبوعات عضویت دارند.

۱۷مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در مزار شریف افغانستان به دست گروه طالبان در سالنامه رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار