فرماندار لاهیجان؛
سید اسماعیل میرغضنفری صبح امروز در گفت‌وگویی از برگزاری مهرآئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبری در این شهرستان به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 31 July 2019

تابناک / در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

 

با کمال افتخار به پویش #روز_خبرنگار_روز_نشست_خبری__نیست می‌پیوندم / امسال مهرآئین تجلیل از فعالان عرصه خبری برگزار خواهد شد

 

در همین خصوص سید اسماعیل میرغضنفری، فرماندار لاهیجان صبح امروز در گفت‌وگویی از برگزاری مهرآئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبری در این شهرستان به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار خبر داد.

 

فرماندار لاهیجان در این گفتگو عنوان کرد: خبرنگاران ۳۶۴ روز سال را به‌دنبال انعکاس عملکرد نظام و دولت هستند اما هفدهم مردادماه به بهانه شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به نام خبرنگار منقش شده است و میبایست در این روز از پارسایی قلم این عزیزان تجلیل بعمل آید.

 

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، خبرنگاران با بیان درد های جامعه به عنوان چشمان بینا و نظاره گر مسولین می توانند در شناخت مشکلات و مسایل جامعه نقش مهم و اساسی داشته باشند و به ما کمک کنند تا مشکلات مرتفع گردد.

 

اخیرا توسط فعالان دغدغه‌مند خبری پویشی با نام #روز_خبرنگار_روز_نشست_خبری__نیست تشکیل شد که بنده هم با کمال افتخار به این پویش می‌پیوندم چرا که مدیران در طول سال می توانند عملکرد دستگاه خود را انعکاس دهند اما این روز لزوما نشست خبری نیست بلکه باید مراسمی در خور و شأن این جایگاه مقدس برگزار شود تا خستگی روزهای پرفراز و نشیب از وجودشان بار ببندد.

 

وی در پایان افزود: به همین دلیل امسال مراسم تجلیل از خبرنگاران، صرفا مراسمی برای تجلیل از این عزیزان خواهد بود.

 

گفتنی است؛ مهرآئین تجلیل از خبرنگاران ۱۶ مرداد بعد از نماز مغرب و عشا در شهرستان لاهیجان برگزار میگردد که جزئیات آن به زودی توسط روابط عمومی منتشر خواهد شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار