سید مهدی رجایی با اشاره به تدوین برنامه های مدون از نخستین روزهای فعالیت شورای پنجم اظهار کرد: این برنامه ها در قالب های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تدارک دیده شده اند.
کد خبر: ۷۶۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 29 July 2019
تابناک / شهردار این شهر گفت: صندوق رفاهیات با هدف کمک هزینه درمانی و سفر پرسنل شهرداری لنگرود، تشکیل شده است.

شهردار لنگرود ظهر یکشنبه در دیداری دوستانه با اصحاب رسانه به تشریح عملکردهای پیشین شورا و شهرداری این شهر پرداخت.
سید مهدی رجایی با اشاره به تدوین برنامه های مدون از نخستین روزهای فعالیت شورای پنجم اظهار کرد: این برنامه ها در قالب های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تدارک دیده شده اند.
وی، احیا محوطه پل خشتی لنگرود و باغ ملی را در زمره برنامه‌های میان‌مدت شهرداری عنوان‌کرد و گفت: هفته گذشته با حضور رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.
شهردار لنگرود، آب گرفتگی زیاد در مواقع بارندگی را یکی از مشکلات این شهر برشمرد و خاطر نشان کرد: اقدام لوله‌گذاری در سطح شهر در بارش‌های گذشته مؤثر واقع شد.
رجایی از آسفالت ۱۵۰ هزار متر از خیابان‌ها و معابر اصلی شهر در چهار ماه نخست امسال خبر داد و افزود: برای انجام آسفالت، ۱۰ میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شد که از این مقدار، تاکنون دوسوم مبلغ مناقصه آسفالت شهری انجام و برای باقیمانده نیز درآینده ای نزدیک اقدام می شود.
وی با اشاره به ایجاد پیاده راه سلامت در جاده لیلاکوه بیان کرد: این پیاده راه‌سازی از میدان مصلی به سمت میدان طبیعت در پارک فجر انجام می‌شود که درحال حاضر زیرسازی آن انجام‌شده و به‌زودی اقدامات مربوط به پالت گذاری و سنگ‌فرش این‌ مسیر نیز آغاز می‌شود.
شهردار لنگرود با بیان اینکه محدوده میدان امام حسن مجتبی (ع) و جاده چمخاله، همه ساله با مشکل آب گرفتگی مواجه بود گفت: طرح مطالعاتی برای رفع آب‌گرفتگی این مسیر انجام‌و لوله‌ها نیز خریداری‌شداند.
رجایی ادامه داد: طرح عملیاتی این مهم از اوایل شهریور ماه امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها در پرداخت حقوق تصریح کرد: در دوره گذشته شهرداری و شورا برای تعیین‌تکلیف آن دسته از پرسنلی که به سن بازنشستگی رسیده بودند تصمیم‌گیری شد.
به گفته این‌مسئول با اجرای این طرح از دو سال گذشته تاکنون ۴۶ نفر بازنشست شده‌اند.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، کوچک کردن بدنه شهرداری، برون‌سپاری، چابک سازی و جوانگرایی در شهرداری لنگرود است.
شهردار لنگرود همچنین پیرامون بیمه منازل مسکونی این شهر نیز گفت: در دو سال گذشته تمام منازل مسکونی لنگرود تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اندو علاوه بر آن ۱۰ مغازه تجاری نیز شامل این بیمه می‌شوند.
رجایی گفت: حادثه دیدگان بیمه شده می توانند در زمان حوادث از مزایای بیمه تا سقف ۱۰ میلیون تومان استفاده کنند.

وی همچنین از تشکیل صندوق رفاهی شهرداری لنگرود با تصمیم شهرداری و شورای این شهر خبرداد و خاطر نشان کرد: این صندوق در جهت رفاه حال پرسنل شهرداری تشکیل شد تا از این قشردر زمینه هایی همچون پرداخت هزینه‌های درمان و کمک‌هزینه سفر به ویژه در مواقع ضروری حمایت کند.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته فرهنگی و ورزشی در دوره شورای پنجم افزود: برگزاری جشنواره در هر هفته و مناسبت‌ها، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و اطلاعات عمومی و فعالیت‌های ورزشی ازجمله اقداماتی است که شهرداری آن‌ها را وظیفه خود دانسته که البته با استقبال مردم‌ نیز مواجه بود.
رجایی آموزش پسماندرا از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و یاد آور شد: در چند سال گذشته طبق تفاهم‌نامه با محیط‌زیست و آموزش‌وپرورش، کلاس‌های آموزشی در مدارس شهر برای فرهنگ‌سازی از سنین کم در میان دانش اموزان دختر و پسر برگزارشده است و این روند همچنان ادامه دارد.

 
 
 
شهردار لنگرود خبر داد: تشکیل صندوق رفاهیات برای کارکنان شهرداری
 
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار