نماینده مردم رشت در مجلس معرفی هر چه سریع‌تر استاندار گیلان را خواستار شد و گفت: خلاء وجود استاندار، مشکلات گیلان را در حوزه برنامه‌ریزی‌ها و رسیدگی به مطالبات مردم افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۷۶۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 28 July 2019

 

تابناک / جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، عدم تعیین استاندار گیلان و آسیب‌های متعددی که این موضوع برای این استان به بار می‌آورد را برشمرد و اظهار داشت: خلاء وجود استاندار مشکلات گیلان را در حوزه‌ برنامه‌ریزی‌ها، رسیدگی به مطالبات عدیده مردم و پاسخگویی به خواسته‌های متعدد آنان افزایش می‌دهد.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه در این برهه حساس زمانی کل کشور دچار مشکلات عدیده اقتصادی است عنوان کرد: انتخاب استاندار بومی و آشنا به مسائل استان گیلان خواسته جدی چهره‌ها، نخبگان و مردم این استان است و امیدواریم هر چه سریع‌تر این خلاء در مجموعه استانداری گیلان با ورود یک شخص توانمند برطرف شود.

کوچکی‌نژاد در مورد تنش‌ها و مسائل اخیری که در مجموعه شهرداری رشت ایجاد شده است نیز تصریح کرد: به اعتقاد بنده ایجاد هرگونه درگیری و حاشیه‌سازی و استفاده از یکسری روش‌های تخریبی علیه شهردار رشت آن هم در این برهه از زمان که این شهر با مشکلات بسیار پیچیده‌ای مواجه است بی‌انصافی است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بسیاری از مطالبات به حق مردم رشت هم‌اکنون بدون هیچ پاسخی روی زمین مانده است عنوان کرد: مجموعه شورای شهر رشت پس از یک پروسه بسیار طولانی نهایتاً فردی را به عنوان شهردار رشت انتخاب و معرفی کرد بنابراین باید از وی حمایت کند تا مشکلات این شهر کاهش یابد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جبران عقب‌ماندگی‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهری را مهم‌ترین خواسته مردم رشت از شهرداری و شورا دانست و تصریح کرد: کارهای بسیار زیادی باید در شهر رشت انجام شود بنابراین شورای شهر ضمن حمایت باید نظارت دقیق خود را بر عملکرد شهردار اعمال کند.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه در این مقطع از زمان شهر رشت بیش از هر زمان دیگری به همدلی و هماهنگی در بین مجموعه مدیریت شهری نیاز دارد خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر رشت در این بخش باید بیشتر فعال باشند و بگذارند شهردار جدید مدیریت خود را اعمال کرده و هر جا که ضعف داشت به وی تذکر دهند.

وی وجود برخی دخالت‌های بیرونی و درونی و مشکلاتی که به این خاطر در مجموعه مدیریتی شهرداری رشت ایجاد می‌شود را موضوعی نگران کننده خواند و گفت: در کنار این موضوعات، روشی که برخی سایت‌های خبری هم به کار می‌گیرند به هیچ عنوان صحیح نیست و به اعتقاد من دستگاه نظارتی باید به این موضوع ورود کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه روش‌های تخریبی باید کنار گذاشته شده و به جای آن راهبرد همدلی برای تحقق خواسته‌های مردم باید جایگزین شود عنوان کرد: به اعتقاد بنده هر کسی که خواستار عمران و آبادانی شهر رشت است باید در این مسیر از بعضی خواسته‌های شخصی خود دست بردارد.

 

منبع: تسنیم
برچسب ها: استاندار گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار