به دنبال مطلب اعتراض جایگاه CNG احمدسرگوراب شفت در خصوص آلودگی گاز و آسیب آن به ایستگاه مذکور، اداره گاز استان جوابیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۶۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 23 July 2019

تابناک / به دنبال مطلب اعتراض جایگاه CNG احمدسرگوراب شفت در خصوص آلودگی گاز و آسیب آن به ایستگاه مذکور، اداره گاز استان جوابیه ای صادر کرد.

در این جوابیه آمده است:

نظر به انعکاس اعتراض جایگاه CNG احمدسرگوراب شفت در خصوص آلودگی گاز و آسیب آن به ایستگاه مذکور، روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان به اطلاع می رساند که کارشناسان این شرکت طی بازدیدهای مشترک به همراه کارشناسان شرکت پخش فراورده های نفتی گیلان از جایگاه مذکور در چندین نوبت اقدام به تخلیه گاز خروجی ایستگاه نمودند و در نتیجه آن آلودگی نامتعارفی مشاهده نگردید، فلذا احتمال وجود مشکل در خارج از جایگاه منتفی بوده و متولی جایگاه باید نسبت به بازبینی و اصلاح سیستم سوخت در داخل تاسیسات خود اقدام نماید. بر اساس تجربه ثابت گردیده است صاحبان صنایع خصوصا جایگاههای cng چنانچه به صورت مستمر و سالیانه نسبت به تعمیر و نگهداری رایج تاسیسات مانند تعویض به موقع روغن کمپرسور و … اقدام ننمایند پس از مدتی متحمل هزینه های گزاف تعمیرات اساسی خواهند شد.

علاوه بر این ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که هم اکنون بیش از یک میلیون ۶۰ هزار مشترک گاز طبیعی در حوزه های نیروگاهی، صنعتی، تجاری و خانگی به همراه ۹۶ جایگاه CNG در سراسر گیلان مصرف کننده گاز طبیعی می باشند و در صورت وجود اشکال در کیفیت گاز تحویلی می بایست گاز تمام یا بخشی از این مشترکین دچار مشکل میشد ولی با این وجود تنها گاز یک جایگاه در شهر احمدسرگوراب دچار مشکل می باشد که این مطلب خود جای تفکر و تامل دارد.

در پایان خاطرنشان می سازد که گاز طبیعی پس از استخراج به پالایشگاه ها منتقل شده و سپس از طریق خطوط انتقال گاز به مناطق مختلف کشور ارسال می گردد، در ادامه این گاز برای توزیع و تحویل به مشترکین در اختیار شرکت های گاز استانی قرار می گیرد و ماموریت شرکت گاز استان گیلان تأمین پایدار و ایمن گاز طبیعی به مشترکین گرامی می باشد.

برچسب ها: اداره گاز گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار